کد خبر: 36232
تاریخ انتشار: سه شنبه, 16 مرداد 1397 - 13:03

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

دیدار مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان هرمزگان با رئیس مجمع خیرین استان

منبع : لیزنا
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان هرمزگان در دیدار با رئیس مجمع خیرین استان هرمزگان بر لزوم همکاری خیرین در تکمیل پروژه‌های ناتمام کتابخانه‌ای تأکید کرد.
دیدار مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان هرمزگان با رئیس مجمع خیرین استان

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان هرمزگان، حجت الاسلام و المسلمین محمد ذاکری، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان هرمزگان با سید عبدالله هاشمی، رئیس مجمع خیرین کتابخانه‌ساز استان هرمزگان دیدار و گفتگو کرد.

حجت الاسلام و المسلمین محمد ذاکری، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان هرمزگان بیان کرد: تعدادی از شهرهای استان هرمزگان فاقد کتابخانه هستند و برای ساخت کتابخانه در این شهرها و تکمیل پروژه‌های ناتمام نیازمند مشارکت و همکاری خیرین هستیم.

سید عبدالله هاشمی، رئیس مجمع خیرین کتابخانه ساز استان هرمزگان بیان کرد: خوشبختانه استقبال خیرین استان از ساخت کتابخانه در هرمزگان، امیدوار کننده است و در طول چند سال اخیر ۱۴ کتابخانه با کمک خیرین ساخته و تجهیز شده است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: