کد خبر: 37304
تاریخ انتشار: جمعه, 03 فروردين 777 - 01:10

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

دیدار رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی اسلامشهر با شهردار

منبع : روابط عمومی اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان اسلامشهر
مجید جعفری؛ رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان اسلامشهر با حسین طلا؛ شهردار پیرامون مباحث مربوط به کتابخانه‌های عمومی دیدار و گفت و گو کرد.
دیدار رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی اسلامشهر با شهردار

 به گزارش لیزنا، دردیدار رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان با شهردار اسلامشهر که در دفتر شهردار برگزار شد، دکترحسین طلا با اشاره به اهمیت رسالت کتابخانه‌ها در توسعه فرهنگ شهر و جامعه گفت: تعامل بین مجموعه شهرداری و نهاد کتابخانه‌های عمومی به افزایش بهره‌وری کتابخانه‌ها منجر خواهد شد.

وی تصریح کرد:کتابخانه ها یکی از تاثیر گذارترین نهادهای فرهنگی در شهر هستند و شهرداری همواره در حد توان خود مبالغی در خصوص سهم نیم درصد پرداخت کرده  و خواهد کرد.

درادامه مجید جعفری ضمن قدردانی ازحمایت های شهرداری از کتابخانه های عمومی و تلاش جهت ارتقای کتابخانه ها، به آمادگی کامل اداره کتابخانه‌های عمومی در خصوص افزایش تعامل و همکاری با کارشناسان حوزه فرهنگی شهرداری اشاره کرد وگفت: بهره‌مندی از همه ظرفیت‌ها به افزایش سرانه کتابخوانی، توسعه فرهنگی و انتفاع شهروندان از خدمات کتابخانه‌های عمومی می‌شود.

 

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: