کد خبر: 37408
تاریخ انتشار: یکشنبه, 15 مهر 1397 - 08:31

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

جلسه دوم انجمن کتابخانه های عمومی اهواز برگزار شد

منبع : روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خوزستان
 در دومین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی اهواز مشکلات کتابخانه های جدید التاسیس کوی ملاشیه و منبع آب اهواز بررسی شد.
جلسه دوم انجمن کتابخانه های عمومی اهواز برگزار شد

 به گزارش لیزنا، حسین صفری، رئیس اداره کتابخانه های عمومی اهواز از برگزاری دومین جلسه انجمن  کتابخانه های عمومی اهواز با موضوع بررسی مشکلات کتابخانه های جدید التاسیس  منبع آب و ملاشیه با حضور لطیف حیائی اهوازی، معاون سیاسی امنیتی فرمانداراهواز و اعضاء انجمن در سالن اجتماعات فرمانداری خبر داد.

وی در این جلسه به بررسی مشکلات کتابخانه های جدید التاسیس ملاشیه و و منبع آب پرداخت و گفت:  با توجه به جمعیت شهرستان اهواز و ارائه خدمات بهتر به شهروندان اهوازی و مناطق محروم می طلبد دستگاه های متولی در حوزه راه اندازی انشعابات آب، برق، تلفن و همچنین کسب پروانه های ساخت و پایان کار با اداره کتابخانه های عمومی همکاری بیشتری داشته باشند.

سرپرست اداره کتابخانه های عمومی شهرستان اهواز اضافه کرد: کتابخانه های عمومی اهواز هزینه های زیادی برای ارائه خدمات مطلوب به مردم نیاز دارد و این درحالی است که شهرداری اهواز در پرداخت نیم درصد سهم کتابخانه های عمومی از درآمدهای خود در شش ماهه اول سال فقط 500 میلیون ریال به حساب انجمن واریز کرده است.

همچنین دراین جلسه، لطیف حیائی اهوازی، معاون سیاسی امنیتی فرماندار اهواز عنوان کرد: با تعامل سازنده همه ارگان ها می توان مشکلات حوزه کتابخانه های عمومی را حل کرد. شهرداری منطقه پنج و هفت؛ شرکت آب و برق اهواز؛ محوطه سازی اطراف کتابخانه های عمومی ملاشیه و منبع آب اهواز و انشعابات آب و برق را برای افتتاح در ماه را به انجام رسانند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: