کد خبر: 38011
تاریخ انتشار: یکشنبه, 09 دی 1397 - 10:39

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

آغاز به کار پویش «کتاب قهرمان» با محوریت کتاب «سرباز کوچک امام»

منبع : پایگاه اطلاع رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور
اولین دوره پویش کتابخوانی «کتاب‌قهرمان» به همت مجمع ناشران انقلاب اسلامی با محوریت کتاب «سرباز کوچک امام» آغاز شد.
آغاز به کار پویش «کتاب قهرمان» با محوریت کتاب «سرباز کوچک امام»

به گزارش لیزنا، نخستین دوره پویش کتابخوانی «کتاب قهرمان» با هدف آشنایی با سبک زندگی قهرمانان کشورمان و الگو گرفتن از آنها، به همت مجمع ناشران انقلاب اسلامی و با همکاری شماری از نهادهای فرهنگی با محوریت کتاب «سرباز کوچک امام» آغاز شد.

این پویش که با محوریت کتاب «سرباز کوچک امام»، نوشته فاطمه دوست‌کامی از روز یازدهم آذرماه آغاز شده؛ خاطرات مهدی طحانیان، آزاده غیرتمند و سرافراز کشور است که از سیزده‌سالگی در دام دشمن بعثی می‌افتد. مهدی طحانیان تا دو سال پس از امضای قطع‌نامه ۵۹۸ به همراه جمعی دیگر از اسرا در زندان‌های رژیم بعث نگه داشته می‌شود و در این هشت سال اسارت (۱۳۶۱ تا ۱۳۶۹)، شاهد جنایات و شکنجه‌های بی‌امان و توصیف‌ناپذیر این رژیم جنایتکار و همچنین راوی رشادت‌ها و جوانمردی رزمندگان و جان‌برکفان هشت سال جنگ تحمیلی است.

علاقه‌مندان شرکت در این پویش می‌توانند با مراجعه به نشانی ketabghahreman.com و ثبت‌نام در آن، اقدامات لازم را برای شرکت در پویش انجام ‌دهند. این پویش همچنین بخش ویژه‌ای برای نوجوانان ۱۳ و ۱۴ساله دارد که متقاضیان می‌توانند با بارگذاری عکس شناسنامه در سایت در این بخش شرکت کنند.

 

علاقه‌مندان علاوه بر تهیه کتاب از مراکز پخش و کتاب‌فروشی‌های سراسر کشور با قیمت ۲۴۰۰۰ تومان، می‌توانند نسخه الکترونیکی آن را به قیمت ۹۵۰۰ تومان از اپلیکیشن طاقچه به این آدرس تهیه کنند. همچنین با ارسال عدد ۵ به سامانه پیامکی ۵۰۰۰۱۷۶۸ کتاب برای شرکت‌کنندگان به رایگان فرستاده خواهد شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: