کد خبر: 38077
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 12 دی 1397 - 10:08

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

برنامه‌های فرهنگی کتابخانه‌ها با حضور پرشور کودکان استان مرکزی

منبع : روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی
با حضور اعضای کودک و نوجوان، برنامه‌های متنوع فرهنگی در کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی برگزار شد.
برنامه‌های فرهنگی کتابخانه‌ها با حضور پرشور کودکان استان مرکزی

به گزارش لیزنا، با حضور اعضای کودک و نوجوان، برنامه‌های متنوع فرهنگی در کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی برگزار شد.

جمع خوانی  کتاب در کتابخانه باقرالعلوم(ع) شهر خشکرود

جمعی از دختران نوجوان شهر خشکرود از توابع شهرستان زرندیه، به جمع خوانی کتاب «موریس و کتاب های پرنده» نوشته ویلیام جویس در کتابخانه عمومی حضرت باقرالعلوم(ع) پرداختند.

 

جمع خوانی کتاب «فهمیده رزمنده کوچک» در کتابخانه شهدای علیشار

با حضور کودکان روستای علیشار زرندیه، کتاب «فهمیده رزمنده کوچک» نوشتهٔ قاسم کریمی در کتابخانه عمومی شهدای علیشار معرفی و جمع خوانی شد.

هاجر شیخلر، مسئول کتابخانه شهدای علیشار گفت: عظمت ایثار و فداکاری در هشت سال دفاع مقدس و نقش آن در تغییر سرنوشت مردم ایران، به گونه‌ای است که بی‌هیچ تردیدی وجود چنین مجموعه‌ای ضروری به نظر می‌سد تا نسل نوجوان با زوایای مختلف عمق و شکوه این از خود گذشتگی، آشنا شود.

 

قصه گویی برای کودکان در کتابخانه علامه عبدالهادی دلیجانی

جمعی از کودکان دانش آموز شهر دلیجان در کتابخانه عمومی علامه عبدالهادی دلیجانی حضور یافتند و در برنامه قصه گویی از کتاب «جناب قورباغه» شرکت کردند.

 

جمع خوانی کتاب  «موریس و کتاب های پرنده» در کتابخانه معراج خنداب

با حضور جمعی از دانش آموزان شهر خنداب، کتاب «موریس و کتاب های پرنده» نوشته ویلیام جویس در بخش کودک کتابخانه عمومی معراج معرفی و جمع خوانی شد.

 

ساخت روزنامه دیواری «دوست خوب» در کتابخانه شهدای قورچی باشی

کتابخانه شهدای شهر قورچی باشی میزبان جمعی از اعضای فعال شد و کودکان با کمک مسئول کتابخانه به ساخت روزنامه دیواری با موضوع دوستی، دوست‌یابی و ویژگی‌های یک دوست خوب پرداختند.

 

قصه گویی برای کودکان در مهد کودک امین شهر ساوه

به همت زهره طالب حقیقی، مسئول کتابخانه سلمان ساوجی، برنامه قصه گویی برای کودکان در مهد کودک امین شهر ساوه برگزار شد و داستان‌هایی به صورت روایت تصویری برای کودکان به اجرا درآمد.

 

معرفی کتاب «بازگشت پرستوها» در کتابخانه شهدای علیشار

با حضور اعضای کودک و نوجوان، کتاب «بازگشت پرستوها» نوشته‌ قاسم کریمی در کتابخانه عمومی شهدای روستای علیشار از توابع شهرستان زرندیه معرفی و جمع خوانی شد.

 

مسابقه نقاشی در بخش کودک کتابخانه شهید هاشمی نژاد ساوه

با حضور جمعی از مادران و کودکان شهر ساوه، مسابقه نقاشی در بخش کودک کتابخانه عمومی شهید هاشمی نژاد برگزار شد و در پایان از نفرات برتر تقدیر به عمل آمد.

 

کارگاه آموزشی مهارت های قصه گویی برای مادران در دلیجان

کارگاه آموزشی مهارت های قصه گویی ویژه مادران خانه دار شهر دلیجان در مهدکودک مانیا برگزار شد و طی آن مریم قجری، کتابدار شهرستان دلیجان به معرفی انواع قصه، ویژگی های یک قصه خوب و مهارت های لازم برای قصه گویی پرداخت و به سوالات حاضرین پاسخ داد.

همزمان اکرم مهراد فر، دیگر کتابدار شهرستان دلیجان در جمع خردسالان این مهدکودک حاضر شد و کتاب «خوب، بدو کدام یک؟» نوشته مژگان ملکی را برای کودکان قصه گویی کرد.

 

قصه گویی برای کودکان در کتابخانه امام سجاد(ع) روستای ستق

به همت کتابخانه عمومی امام سجاد(ع)، برنامه قصه گویی برای کودکان در روستای ستق شهرستان ساوه برگزار شد و بخش هایی از کتاب «زندگی دایناسورها» نوشته کانرجو و ترجمه فرزاد رضایی برای شرکت کنندگان قرائت شد.

 

مسابقه نقاشی در پیش دبستانی رستاک شهر تفرش

به همت کتابخانه عمومی پروفسور حسابی، مسابقه نقاشی و رنگ آمیزی در پیش دبستانی رستاک شهر تفرش برگزار شد.

 

کتابخوانی برای کودکان در کتابخانه ادیب الممالک جاورسیان

با حضور نونهالان پیش دبستانی شهید بنت الهدی صدر شهر جاورسیان، برنامه قصه گویی و کتابخوانی گروهی در کتابخانه عمومی ادیب الممالک فراهانی برگزار و بخش هایی از کتاب «شهر ما، خانه ما» نوشته سعیده عاقلتر برای کودکان قرائت شد.

 

بازی و سرگرمی کودکان در کتابخانه سلمان ساوجی

جمعی از دانش آموزان شهر ساوه ضمن بازدید از بخش های مختلف کتابخانه عمومی سلمان ساوجی، در بخش کودک این کتابخانه حضور یافتند و به مطالعه کتاب و انجام بازی های کودکانه پرداختند.

 

جمع خوانی کتاب «من امام حسن(ع) را دوست دارم» در شهر ساوه

با حضور جمعی از اعضای کودک، برنامه جمع خوانی کتاب «من امام حسن(ع) را دوست دارم» در کتابخانه عمومی شهید هاشمی نژاد ساوه برگزار شد.

 

بازدید دانش آموزان از کتابخانه معراج خنداب

به منظور آشنایی با خدمات و فعالیت ها، جمعی از دانش آموزان شهر خنداب از کتابخانه عمومی معراج بازدید کردند.

 

معرفی کتاب «مهمان کوچک» در کتابخانه ولیعصر(عج) ساوه

با حضور دانش آموزان دبستان پسرانه جراحی زاده شهر ساوه، کتاب «مهمان کوچک» نوشته مسلم ناصری، توسط طیبه رحیمی، کتابدار کتابخانه عمومی حضرت ولیعصر(عج) معرفی و بخش‌هایی از آن برای کودکان قرائت شد.

 

آموزش ساخت کاردستی در کتابخانه شهدای قورچی باشی

با حضور جمعی از کودکان، برنامه ساخت کاردستی در بخش کودک کتابخانه عمومی شهدای شهر قورچی باشی برگزار شد و شرکت کنندگان با استفاده از وسایل دور ریختنی به ساخت کاردستی مشغول شدند.

 

برگزاری جشن قرآن در کتابخانه ادیب الممالک جاورسیان

دانش آموزان کلاس اولی مدرسه شهید آیت شهر جاورسیان، جشن قرآن آموزی خود را در کتابخانه عمومی ادیب الممالک فراهانی برگزار کردند و در ادامه چند عنوان کتاب به کودکان معرفی شد.

 

قصه گویی از کتاب «یاسمین و گل آفتابگردان» در شهر ساوه

جمعی از مادران و کودکان شهر ساوه در بخش کودک کتابخانه عمومی شهید هاشمی نژاد حضور یافتند و در برنامه قصه گویی از کتاب «یاسمین و گل آفتابگردان» نوشته مهند العاقوص شرکت کردند.

 

قصه گویی برای کودکان در کتابخانه شیخ عبدالنبی وفس

با حضور کودکان پیش دبستانی روستای وفس کمیجان، برنامه قصه گویی در کتابخانه عمومی شیخ عبدالنبی وفسی برگزار و قصه‌هایی از کتاب «چوپان دروغگو» به صورت گروهی خوانده شد.

 

معرفی کتاب «امام و بچه آهو» در روستای علیشار زرندیه

به همت کتابخانه عمومی شهدای روستای علیشار زرندیه و با حضور جمعی از کودکان، کتاب «امام و بچه آهو» نوشته محمد کاظم مزینانی معرفی و جمع خوانی شد.

 

مسابقه نقاشی و رنگ آمیزی در کتابخانه سلمان ساوجی

با حضور کودکان شهر ساوه برنامه جمع خوانی کتاب «تخم مرغ خال خالی» به همراه مسابقه نقاشی و رنگ آمیزی در کتابخانه عمومی سلمان ساوجی برگزار شد.

 

برگزاری مسابقه کاردستی در کتابخانه شهید هاشمی نژاد ساوه

با هدف افزایش خلاقیت در کودکان و نوجوانان، مسابقه ساخت کاردستی در بخش کودک کتابخانه شهید هاشمی نژاد شهر ساوه برگزار شد.

 

بازدید دانش آموزان شهر دلیجان از کتابخانه اشراق

دانش آموزان پایه دوم ابتدایی آموزشگاه پسرانه سروش شهر دلیجان از بخش کودک کتابخانه عمومی اشراق بازدید کردند. در این بازدید مریم قجری، کتابدار شهرستان دلیجان به معرفی خدمات بخش کودک پرداخت و در مورد رده بندی کتاب‌ها با دانش آموزان گفت و گو کرد.

 

جمع خوانی کتاب در کتابخانه شهید هاشمی نژاد ساوه

با حضور کودکان و نوجوانان شهر ساوه، کتاب «موریس و کتاب های پرنده» نوشته ویلیام جویس در کتابخانه شهید هاشمی نژاد شهر ساوه جمع خوانی شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: