کد خبر: 39135
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 22 اسفند 1397 - 09:52

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

اجرای طرح کتابخانه گردی در کتابخانه آیت الله عطاردی قوچان خراسان رضوی

منبع : روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی
  با حضور مسئولین طرح ملی کتابخانه گردی جهت آشنائی با کتابخانه تازه تاسیس آیت الله عطاردی قوچانی در کتابخانه آیت الله عطاردی قوچان برگزار شد.
اجرای طرح کتابخانه گردی در کتابخانه آیت الله عطاردی قوچان خراسان رضوی

به گزارش لیزنا، با حضور مسئولین طرح ملی کتابخانه گردی جهت آشنائی با کتابخانه تازه تأسیس آیت الله عطاردی قوچانی و دوستی با یار مهربان در کتابخانه آیت الله عطاردی قوچان برگزار شد.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی قوچان گفت: به مناسبت ۱۷ اسفند سالروز تاسیس نهاد کتابخانه های عمومی کشور و روز کتابخانه گردی، مسئولین شهرستان قوچان از کتابخانه تازه تاسیس کتابخانه آیت الله عطاردی قوچان بازدید کردند.

بهاره قاسمی در این مراسم هادی رجایی نیا فرماندار شهرستان و رمضانعلی پیشیار شهردار قوچان از کتابخانه بازدید و طی جلسه ای  با رئیس اداره کتابخانه های قوچان و کتابداران این کتابخانه به گفتگوی صمیمانه پرداختند.

فرماندار قوچان در این جلسه طرح کتابخانه گردی را نقطه عطفی در آشتی مردم و مسئولین با کتابخانه ها دانست و با استقبال از این طرح ابراز امیدواری کرد: با اجرای چنین طرح هایی در سطح ملی بتوان به ارتقای فرهنگ کتابخوانی کمک کرد و عطر دانایی را در در بین مردم پراکند.

رجائی نیا افزود: باید شیوه معرفی کتابخانه ها به جامعه تغییر کند و در غالب طرح هایی مانند طرح کتابخانه گردی می توان مردم را به حضور در کتابخانه و استفاده از خدمات فرهنگی این نهاد ترغیب کرد.

در حاشیه این برنامه فرماندار از اعضا کودک حاضر در کتابخانه با اهدا کتاب تقدیر به عمل آوردند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: