کد خبر: 39721
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 02 خرداد 1398 - 10:57

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

برگزاری مراسم تودیع مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور

منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور
در پی اتمام مأموریت امیر جهانگیری در نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به عنوان مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی و عدم موافقت شهرداری تهران به عنوان سازمان متبوع ایشان با تمدید این مأموریت، مراسم تودیع و تقدیر از فعالیت‌ها و خدمات ایشان برگزار شد.
برگزاری مراسم تودیع مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور

به گزارش لیزنا، مراسم تودیع امیرجهانگیری، مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، سه‌شنبه ۳۱ اردیبهشت ماه با حضور اسماعیل شفاعی، معاون مالی و اداری، امین متولیان، معاون برنامه‌ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات، مهدی رمضانی، معاون توسعه کتابخانه‌ها و کتابخوانی، محمد هادی ناصری، مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل، عباس نعمتی مدیرکل حراست، سیدباقر میرعبداللهی، مدیرکل تأمین منابع، هادی امیری، مدیرکل امور عمرانی و جمعی از سایر مسئولان و کارکنان نهاد برگزار شد.

اسماعیل شفاعی در این مراسم با تقدیر از فعالیت‌های امیر جهانگیری در نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور گفت: از آنجا که منابع انسانی سرمایه اصلی هر سازمان محسوب می‌شود، فعالیت و اقدامات ارزنده آقای جهانگیری طی یکسال گذشته، از جمله طرح تشکیلات سازمانی که با همکاری معاونت توسعه شکل گرفت، باعث شد تا امور حوزه پشتیبانی و منابع انسانی، هم با سرعت و هم با دقت خاصی در جهت اهداف کلان نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به انجام برسد و من به سهم خودم و همکارانم از ایشان تقدیر و تشکر می‌کنم.

 معاون مالی و اداری با ابراز تأسف از عدم موافقت شهرداری تهران با تمدید مأموریت امیر جهانگیری در نهاد گفت: اتمام مأموریت و جدا شدن ایشان از مجموعه نهاد برای ما بسیار ناراحت کننده است، اما طبیعتا هر سازمانی این حق را دارد که از نیروی سازمانی خود در جای مورد نظر استفاده کند و با تصمیم شهرداری تهران بنا شد که در جای دیگری از توانایی و خدمات ایشان استفاده شود. برای ایشان آرزوی می‌کنم که در هر مسئولیت دیگری که قرار خواهند گرفت، آن گونه در نهاد منشأ اثر بودند، موفق باشند.

در ادامه این مراسم امین متولیان، معاون برنامه‌ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات نهاد با تبریک به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی(ع) طی سخنانی گفت: با وجود این عید فرخنده، امروز برای نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور روز خوبی نیست؛ چراکه امروز یکی از مدیران خوب و زحمتکش نهاد را از دست می‌دهیم. آقای جهانگیری طی حضور خود در حوزه پشتیبانی و منابع انسانی نهاد، توانست با صبر، حلم و تدبیر بسیاری از اموری که در مسیر صحیح خود قرار نداشت، به مسیر اصلی بازگرداند.

وی با اشاره به همکاری‌های معاونت متبوع خود با حوزه پشتیبانی و منابع انسانی در نهاد گفت: پیگیری‌های مستمر و انجام صحیح امور از سوی جناب آقای جهانگیری به حدی بود که ما در معاونت برنامه‌ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات هیچ دغدغه‌ای در همکاری با حوزه پشتیبانی و منابع انسانی نداشتیم. از ایشان تشکر می‌کنم و امیدوارم در مسئولیت آتی خود در شهرداری نیز موفق باشند.

مهدی رمضانی، معاون توسعه کتابخانه‌ها و کتابخوانی نهاد نیز عملکرد جهانگیری در اداره کل پشتیبانی و منابع انسانی نهاد را چشمگیر دانست و گفت: بهترین و موثرترین تشویق و تکریم برای هر مدیر، مرور عملکرد و خدمات آن مدیر است. طی فعالیت ایشان در نهاد، یک رضایت نسبی در حوزه اداره کل پشتیبانی و منابع انسانی شکل گرفته که قطعا مرهون خدمات آقای جهانگیری در این حوزه بوده است.

وی افزود: همان‌گونه که دبیرکل محترم نهاد و معاون محترم مالی و اداری نهاد عنوان کرده‌اند، حجم اقدامات صورت گرفته در این دوران بسیار قابل توجه بوده است.   همین نکته که اکثریتی از جدا شدن یک مدیر از مجموعه‌ خود ابراز تأسف می‌کنند، نشان از توفیق ایشان است که امیدوارم مدیران بعدی در این حوزه نیز همین مسیر را طی کنند.

در ادامه مراسم لیلی هاشمی، مدیرکل فناوری اطلاعات نیز گفت: طی یک سال گذشته طرح تشکیلات سازمانی تا سطح کتابخانه‌های عمومی نیز اجرایی شد  و کار صدور احکام نیز به صورت مکانیزه انجام شد. یکی از اقدامات مهم در این مدت، مکانیزه شدن بسیاری از فرآیندها بود که تا کنون مورد توجه کمتر سازمانی در این سطح قرار گرفته است. از خدمات ایشان تشکر می‌کنم و برای ایشان آرزوی موفقیت دارم.

سیدباقر میرعبداللهی، مدیرکل تأمین منابع نیز ضمن تبریک میلاد امام حسن مجتبی(ع) در این مراسم گفت: آقای جهانگیری شخصیتی بسیار کاردان، دوستداشتنی و بسیار خوش محضر بودند و بنده و همکارانم در اداه کل تأمین منابع شاهد فعالیت‌ها و خدمات ایشان بوده‌ایم. بری ایشان آرزوی موفقیت می‌کنم.

همچنین عباس نعمتی مدیرکل حراست نهاد با تقدیر از اقدامات امیر جهانگیری، گفت: به طور کلی ایشان ارتباط سازمانی خوبی با سایر بخش‌ها داشتند و این نکته مهمی در فعالیت‌های ایشان بود. همچنین ایشان از ظرفیت نیروی انسانی تحت امر خود  به خوبی استفاده کرد و بسیاری از کارهای زمین مانده را به صورت جهادی انجام داد.

 ادامه این مراسم با سخنان امیر جهانگیری همراه بود. وی ضمت تبریک میلاد امام حسن مجتبی(ع) گفت: از حسن اعتماد دبیرکل محترم نهاد بسیار ممنونم  و اگر اقدامات مثبتی در مدت حضور بنده در حوزه اداره کل پشتیبانی و منابع انسانی رخ داده، همه انجام وظیفه و حاصل زحمات همکاران و همان نیروی انسانی نهاد بوده است. نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور پرسنل و استعدادهای خوبی دارد و بسیار خدارا شاکرم که توانستم به مدت یکسال در خدمت نهاد باشم.

وی همچنین از سعه صدر و حمایت‌های دبیرکل و معاون مالی و اداری نهاد در مدت فعالیتش تشکر کرد.

در انتهای این مراسم لوح سپاس دبیرکل نهاد، از سوی معاون مالی و اداری نهاد به امیر جهانگیری اهدا  و متن لوح قرائت شد:

جناب آقای امیر جهانگیری

سلام علیکم

وظیفه خود می‌دانم از زحمات ارزنده جنابعالی در دورا تصدی مسئولیت اداره کل پشتیبانی و منابع انسانی تقدیر و تشکر کنم. توفیق روزافزون شما را در سایه توجهات حضرت ولیعصر(عج) در خدمت به فرهنگ اسلامی از خداوند خواهانم.

و من الله توفیق

 

اشکان
|
Iran
|
1398/03/05 - 11:50
1
9
اقای مختارپور کجایی دقیقا کجایی کتابداران در نج و مشقتند
الوعده وفا
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: