کد خبر: 39971
تاریخ انتشار: دوشنبه, 24 تیر 1398 - 12:24

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

برگزاری نمایشگاه منابع مرجع با موضوع «گردشگری»

منبع : کتابخانه حسینیه ارشاد
کتابخانه عمومی حسينيه ارشاد به دليل اهميت آشنايی افراد با منابع مرجع و ضرورت استفاده از اين دسته از منابع برای انجام پژوهش نمایشگاهی با موضوع «گردشگری» برگزار می کند.
برگزاری نمایشگاه منابع مرجع با موضوع «گردشگری»

 به گزارش لیزنا، کتابخانه عمومی حسينيه ارشاد به دليل اهميت آشنايي افراد با منابع مرجع و ضرورت استفاده از اين دسته از منابع براي انجام پژوهش، نمايشگاه‌هایی از منابع مرجع موجود با موضوع «گردشگری» در کتابخانه برپا خواهد کرد.

روستاهاي شگفت‌انگيز ايران کدامند؟ معناي واژه‌ها و اصطلاحات هتلداري و گردشگري چيست؟ چه کساني درباره ايران سفرنامه نوشته‌اند؟ چگونه مي‌توان به نقشه راه‌ها و شهرهاي ايران دست يافت؟ بيابان‌هاي ايران کدامند؟ چگونه مي‌توان اطلاعاتي درباره آثار تاريخي و مناطق ديدني استان‌هاي مختلف ايران به دست آورد؟ و...

شانزدهمين نمايشگاه موضوعی دوهفتگی با موضوع «گردشگری» از تاريخ 29 تير تا 10 مرداد ماه 1398 برگزار مي‌شود. با استفاده از منابع اين نمايشگاه مي‌توانيد به پرسش‌هايي که در ذهن‌تان داريد، پاسخ دهيد.
   

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: