کد خبر: 40079
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 23 مرداد 1398 - 09:48

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

تجلیل از برگزیدگان نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در کامیاران برگزار شد

منبع : روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان کردستان
مراسم تجلیل از برگزیدگان نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در کامیاران با حضور فرماندار این شهرستان در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی کامیاران برگزار شد.
تجلیل از برگزیدگان نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در کامیاران برگزار شد

 به گزارش لیزنا، مراسم تجلیل از برگزیدگان نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی با حضور فرماندار، رئیس اداره تبلیغات اسلامی و برخی از علاقمندان عصر چهارشنبه ۱۶ مردادماه در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کامیاران برگزار شد.

حجت الاسلام ناصر شیری، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کامیاران در این مراسم با اشاره به نقش مهم کتاب در زندگی، اظهار داشت: برگزاری نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در راستای شناخت بهتر فرهنگ اهل بیت پیامبر علیهم السلام قابل تقدیر است.

حجت الاسلام ناصر شیری جشنواره کتابخوانی رضوی را فرصتی مناسب برای بها دادن به امر مهم کتاب و کتابخوانی دانست و افزود: برگزاری جشنواره کتاب‌خوانی رضوی دارای برکات معنوی بسیاری ازجمله ترویج سیره ائمه(علیه السلام) است.

وی عنوان کرد: کسانی که دغدغه کتاب و تبلیغ معنویات را دارند باید در راستای معرفی و اشاعه این جشنواره تلاش و از این فرصت مغتنم به خوبی استفاده کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کامیاران به اهمیت برگزاری برنامه‌های فرهنگی از قبیل جشنواره کتابخوانی رضوی اشاره کرد و گفت: معرفی کتاب‌های غنی و ارزشمند با موضوع امام رضا(علیه السلام)، از کارکردهای مفید این جشنواره محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه باید به جشنواره کتابخوانی رضوی به‌مثابه یک رویداد فرهنگی نگاه ویژه داشته باشیم، اذعان کرد: باید از تمام ظرفیت‌ها برای برگزاری بهتر چنین برنامه هایی استفاده کنیم.

حجت الاسلامی شیری با تقدیر از نهاد کتابخانه های عمومی کشور در برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی، اضافه کرد: این اقدام فرهنگی علاوه بر ترویج سیره اهل بیت(ع) نقش مهمی در جلب توجه عموم به کتاب دارد.

ماندانا قبادی، رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان کامیاران نیز در این مراسم با اشاره به افزایش تعداد شرکت کنندگان جشنواره در شهرستان کامیاران نسبت به سال گذشته، بیان کرد: در سال جاری تعداد یک هزار و ۳۳۰ نفر در بخش الکترونیک و ۸۵۸ نفر نیز در بخش مکتوب جشنواره شرکت کردند.

وی عنوان کرد: بر این اساس در بخش نقاشی کودک ۲۱۷ اثر و در بخش نقاشی نوجوان ۷۹ اثر ارسال شده است. در بخش چهار گزینه ای نوجوان ۹۶ نفر و در بخش چهار گزینه ای بزرگسال ۴۶۶ نفر شرکت کردند.

قبادی اظهار امیدواری کرد با تلاش بیشتر و با همکاری و حمایت مسئولان، تعداد شرکت کنندگان در دوره های آتی جشنواره رشد قابل ملاحظه ای خواهد داشت.

در ادامه این مراسم از برگزیدگان تقدیر به عمل آمد. اسامی برگزیدگان به شرح ذیل است:

نسرین مارابی، دلبر کمانگر، یدالله رستمی، رافع قربانی، هستی امیری، بهاره وفایی و ناهید ساعدی در بخش بزرگسال؛

بهشاد قربانی، شکیلا فریدی، شهریار محمودی، مانی جواهری، امیرمهدی سعادتی و سروه ویسانی نیز در بخش نوجوان؛

لیلا پشابادی و ژیلا کهنگی در بخش خانوادگی؛

روژینا جواهری، محمد مهدی یوسفی و روژینا باباصفری در بخش نقاشی.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: