کد خبر: 40390
تاریخ انتشار: سه شنبه, 21 آبان 1398 - 15:53

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

23آبان

برگزاری آیین اختتامیه سومین جشنواره خاطره نویسی کتابداران و اعضای کتابخانه‌ها

منبع :  پایگاه اطلاع رسانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور
 همزمان با آیین بزرگداشت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار، اختتامیه سومین جشنواره خاطره نویسی کتابداران و اعضای کتابخانه‌ها، با معرفی برترین آثار در دو بخش برگزیده و شایسته تقدیر برگزار خواهد شد.
برگزاری آیین اختتامیه سومین جشنواره خاطره نویسی کتابداران و اعضای کتابخانه‌ها

 به گزارش لیزنا؛ مهدی رمضانی، معاون توسعه کتابخانه ها و ترویج کتابخوانی نهاد، در این خصوص گفت: سومین جشنواره خاطره نویسی کتابداران و اعضای کتابخانه‌ها، در دو بخش عمومی و ویژه برگزار و در مجموع ۷ هزار و ۲۷۲ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که این رقم نسبت به دوره گذشته ۷۵ درصد رشد داشته است. پس از انجام داوری آثار در دو مرحله، ۴۵ نفر به مرحله نهایی راه یافتند. در بخش عمومی ۴۰ نفر شامل ۳۳ کتابدار و ۷ عضو و در بخش ویژه نیز دو کتابدار و سه عضو، به عنوان برگزیده معرفی خواهند شد.

رمضانی افزود: در بخش عمومی سومین جشنواره خاطره نویسی کتابداران و اعضای کتابخانه‌ها و از میان کتابداران،‌ در  موضوع «کتابدار و کودک» یک برگزیده و ۵ شایسته تقدیر؛ در موضوع «ارزشمند ترین تجربه کاری» یک برگزیده و ۵ شایسته تقدیر؛ در موضوع «اهدای کتاب» یک شایسته تقدیر؛ در موضوع «کتابدار و دنیای مجازی» یک شایسته تقدیر؛ در موضوع «کتابدار و خانواده» یک شایسته تقدیر؛ در موضوع «نقش کتابدرا در تغییر تصمیمات و سبک زندگی اعضا» ۲ شایسته تقدیر؛ در موضوع «خاطرات من از اجرای برنامه های فرهنگی- ترویجی در کتابخانه» ۳ شایسته تقدیر؛ در موضوع «ارتباط با نهاد کتابخانه های عمومی کشور» یک شایسته تقدیر و در موضوع «ارتباط با مخاطب» ۲ برگزیده و ۱۰ شایسته تقدیر انتخاب شد. همچنین از میان خاطرات ارسالی از سوی اعضای کتابخانه ها، در موضوع «نخستین تجربه حضور» یک شایسته تقدیر؛ در موضوع «دوستان کتابخانه» ۲ شایسته تقدیر؛ در موضوع «من و کتابدار» یک برگزیده و یک شایسته تقدیر و در موضوع «روزهای کتابخانه ای من» ۲ نفر شایسته تقدیر شناخته شدند.

معاون توسعه کتابخانه ها و کتابخوانی نهاد ادامه داد: در بخش ویژه جشنواره نیز در موضوع «خاطرات سفر اربعین» ۱ کتابدار و ۱ عضو، شایسته تقدیر و در موضوع «خاطرات سفر به مشهد مقدس» یک کتابدار و یک عضو برگزیده و یک عضو به عنوان شایسته تقدیر شناخته شدند.

وی تصریح کرد: همزمان با آیین بزرگداشت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار هفت نفر از برگزیدگان در استان یزد و ۳۸ نفر شایسته تقدیر در سایر استان‌ها تجلیل خواهند شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: