کد خبر: 28141
تاریخ انتشار: شنبه, 26 فروردين 1396 - 17:00

داخلی

»

اخبار کتاب

«90 افسانه برای نوجوانان» برای نهمین بار تجدید چاپ شد

منبع : لیزنا
 «90 افسانه برای نوجوانان» اثر یوسف قوجق ، عبدالصالح پاك، تنقرقلی یلقی، رضوان دزفولی و امیرعباس خسروی در نوبت چاپ نهم توسط انتشارات قدیانی وارد بازار کتاب شد.
«90 افسانه برای نوجوانان»  برای نهمین بار تجدید چاپ شد

به گزارش لیزنا، براساس اعلام روابط عمومی انتشارات قدیانی، داستان‌های این كتاب، 19 افسانه از آسیای میانه، 27 افسانه از تركمن صحرا، 22 افسانه از ویتنام، 10 افسانه از سرزمین كره، و 12 افسانه از ژاپن برای نوجوانان فراهم آمده است. یكی از این افسانه‌ها درباره مردی است كه هنگام مرگ، وصایای عجیب و غریبی به پسرش می‌كند. پسر نیز پس از مرگ پدر به وصایای او عمل می‌كند. اما روز به روز فقیرتر و ناتوان‌تر می‌شود تا این كه پیرمردی برای او توضیح می‌دهد كه نباید فقط به ظاهر وصایا عمل می‌كرد، زیرا وصیت در درون خود معنی‌ای دارد كه پسر باید آن را بیابد و محقق سازد.

انتشارات قدیانی، «90 افسانه برای نوجوانان» را در نوبت چاپ نهم، تیراژ 2200 نسخه، 732 صفحه و قیمت 32000 تومان در اختیار علاقه‌مندان قرار داد.

 

براي تهيه‌ اين كتاب‌ها علاوه بر مراجعه به كتاب فروشی‌های معتبر سراسر كشور، می‌توانيد برای خريد اينترنتی آن به نشانی الكترونيكی  نشر قديانی نيز مراجعه كنيد. 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: