کد خبر: 30300
تاریخ انتشار: شنبه, 11 شهریور 1396 - 13:41

داخلی

»

اخبار کتاب

اهدای 200 جلد کتاب به کتابخانه ملی تایلند

منبع : لیزنا
 تعداد 200 جلد کتاب با موضوعات فرهنگ و تمدن ایران اسلامی به همت رایزنی فرهنگی كشورمان به کتابخانه ملی تایلند، اهداء شد.
اهدای 200 جلد کتاب به کتابخانه ملی تایلند

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام اداره‌كل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، مراسم اهدای 200 جلد کتاب با موضوعات فرهنگ و تمدن ایران اسلامی، با حضور محسن محمدی، سفیر و محمدرضا زینلی، رایزن فرهنگی كشورمان به همت رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران به کتابخانه ملی تایلند، اهداء شد.

این مراسم با پخش فیلم کوتاهی در مورد معرفی فعالیت‌ها و آشنایی با کتابخانه ملی تایلند آغاز شد و با سخنرانی کاچون، قائم مقام بخش هنرهای آزاد وزارت فرهنگ تایلند در خصوص اهمیت و جایگاه فرهنگ و هنر ایران‌زمین در تایلند و تأكید بر توسعه همکاری دوجانبه با ایران، ادامه یافت.

محمدی، سفیر کشورمان با اشاره به تاریخچه روابط ایران و تایلند، از ابزار آمادگی وزارت فرهنگ و نهادهای زیر مجموعه برای همکاری دوجانبه استقبال كرد و گفت: سفارت ایران در تایلند و رایزنی فرهنگی ایران و سایر نهادهای وابسته نیز، آمادگی کامل برای همکاری‌های همه جانبه را دارند.

این مراسم با اهدای كتاب به کتابخانه ملی تایلند و بازدید از بخش‌های مختلف این کتابخانه به ویژه آثار قدیمی و باستانی، به پایان رسید.

همچنین، مقرر شد 200 جلد کتاب‌ فرهنگ و تمدن ایران در بخش «ایران» این كتابخانه قرار داده شود تا مراجعه‌كنندگان از آن بهره‌مند شوند.

 

کتاب‌هایی با موضوعات فرهنگ و تمدن ایران اسلامی، معارف اسلامی و شیعی، هنر و تاریخ و زبان و ادبیات فارسی و ایرانی به زبان های انگلیسی، تائی , فارسی و عربی به کتابخانه ملی تایلند اهدا شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: