کد خبر: 31771
تاریخ انتشار: سه شنبه, 30 آبان 1396 - 10:17

داخلی

»

اخبار کتاب

اهدای 20هزار جلد کتاب کانون به نهادهای مردمی و مدارس

منبع : لیزنا
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به مناسبت هفته‌ی کتاب 20هزارجلد کتاب به بیش از 15 نهاد مردمی و خیریه اهدا کرد.
اهدای 20هزار جلد کتاب کانون به نهادهای مردمی و مدارس

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، برنامه‌های بیست و پنجمین دوره هفته‌ی کتاب درحالی برگزار شد که اهدای کتاب نیز بخشی از طرح‌های اجرایی نهادها و سازمان‌ها بود.

بر همین اساس اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون نیز با اهدای کتاب به پاس‌داشت این هفته پرداخت این کتاب‌ها در برگیرنده‌ی موضوع‌های متنوع و گروه‌های سنی مختلف بود که از میان کتاب‌های چاپ اول و تجدید چاپ انتشارات کانون در اختیار مخاطبان قرار گرفت.

در این گزارش آمده است که اهدای بیش از 20هزار جلد کتاب از مهر ماه آغاز شده و تا پایان آبان ادامه داشت.

بر همین اساس، موسسه‌های خیریه‌ کهریزک، مهر گیتی، زندگی خوب و...، موسسه آوای کیمیا، مکتب‌الزهرا، مرکز طبی کودکان، گروه جهادی عاشقان شهادت، کتاب‌خانه‌های مناطق محروم، شرکت اتوبوسرانی، اداره پست، کتاب‌خانه‌های مدارس سراسر کشور، ستاد اقامه نماز، مجلس شورای اسلامی، حوزه‌ مقاوت بسیج گروه جهادی عاشقان شهادت، دبیرخانه انجمن فیلم‌نامه‌نویسی و... بخشی از این نهادها هستند.

 

گفتنی است که برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به مناسبت هفته کتاب به پایان رسید ولی اعزام نویسندگان کودک و نوجوان به استان‌های مختلف کشور در ماه آذر هم ادامه خواهد یافت.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: