کد خبر: 27931
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 25 اسفند 1395 - 09:51

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

کتابخانه عمومی قیصر امین پور شهر کاج چهار محال بختیاری افتتاح شد

منبع : لیزنا
کتابخانه عمومی قیصر امین پور کاج از توابع شهرستان اردل استان چهار محال و بختیاری در آستانه نوروز و سال نو با حضور جمعی ازمسئولین و مردم افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
کتابخانه عمومی قیصر امین پور شهر کاج  چهار محال بختیاری افتتاح شد

به گزارش لیزنا، براساس اعلام روابط عمومی کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری، این مراسم با حضور فرماندار شهرستان اردل، مدیرکل کتابخانه های عمومی چهارمحال و بختیاری،شهردار کاج، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اردل و جمعی دیگر از مسئولین محلی و مردم شهر کاج برگزار شد.

فرماندار شهرستان اردل تلاش‌های ارزنده اداره کل کتابخانه های عمومی استان در خصوص رعایت توازن منطقه ای در توزیع عادلانه کتابخانه ها در سطح استان را قابل تقدیر عنوان کرد و خواستار تلاش مسئولین و مشارکت خیرین در توسعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی و افزایش فضا و منابع کتابخانه ای شد .

در ادامه، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان نیز ضمن تشکر از شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر جهت همکاری در راه اندازی این کتابخانه،داشتن یک کتابخانه خوب و شایسته را حق مردم فرهنگ دوست کاج عنوان کرد و افزود: در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مبنی بر قرار گیری کتاب در سبد مصرفی خانوار، ایجاد کتابخانه در شهرهای فاقد کتابخانه و روستاهای کم برخوردار را از راههای عمل به رهنمودهای معظم له عنوان کرد و ابراز امیدواری کرد که در آینده نزدیک شاهد ایجاد و افتتاح کتابخانه در دیگر مناطق فاقد کتابخانه در این استان باشیم

همچنین کتابخانه قیصر امین پور شهر کاج سومین پروژه افتتاحی این استان در سال 95 است که با مساحت200 متر مربع و زیربنای120متر مربع توسط شهرداری کاج به مدت 15 سال جهت راه اندازی کتابخانه عمومی واگذار شده و دارای بخش‌های امانت، مرجع، کودک و سالن مطالعه است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: