کد خبر: 34137
تاریخ انتشار: دوشنبه, 03 ارديبهشت 1397 - 15:34

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

نشست کتاب‌خوان کتابخانه ای در کتابخانه آیت الله احمدی

منبع : لیزنا
نشست کتاب‌خوان کتابخانه ای در کتابخانه آیت الله احمدی شهرکرد برگزار شد .
نشست کتاب‌خوان کتابخانه ای در کتابخانه آیت الله احمدی

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی استان چهارمحال و بختیاری، حسین خدادوستان، مسئول کتابخانه آیت الله احمدی شهرکرد با بیان این خبر افزود: در این نشست تعدادی از اعضای فعال کتابخانه،کتاب های خوانده شده خود را به دیگر دوستان شرکت کننده معرفی کرده و مطالب این کتاب ها را به اشتراک گذاشتند .

 به گفته خدادوستان کتابهای«حیات پاکان»نوشته مهدی محدثی،توسط سجاد نوروزی؛ «پیامبراعظم رسول مهرومحبت» نوشته محمدصدیقی، توسط نرجس نوروزی؛ «داستان ها وحکایت های نماز» نوشته رحیم کارگر،توسط زهرا محمدی؛ «سندبادنامه و قابوس نامه» نوشته مهدی آذریزدی، توسط مریم محمدی؛ «قابوس نامه» نوشته حسن شیرازی، توسط نرجس محمدی؛ «عبدلی مهربون گرفته درد دندون» نوشته زینب هاشمی، توسط ستایش قانی؛ «منظومه شمسی» نوشته لورین هوپینگ، توسط امیرعلی اژدر  و کتاب «صوفی و چراغ جادو» نوشته ابراهیم حسن بیگی، توسط نگار صالح پور ارائه و در پایان با اهدای لوح سپاس به  ارائه دهندگان کتاب از آنها تقدیر شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: