کد خبر: 38226
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 19 دی 1397 - 12:12

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

آیین اختتامیه «هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی» شهرستان دالاهو در کرمانشاه

منبع : روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه
 آیین اختتامیه «هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی شهرستان دالاهو» با حضور امام‌جمعه و فرماندار شهرستان دالاهو در کتابخانه عمومی امام صادق(ع) کرند غرب برگزار شد.
آیین اختتامیه «هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی» شهرستان دالاهو در کرمانشاه

به گزارش لیزنا،  آیین اختتامیه کتابخانه ای و تجلیل از برگزیدگان «هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی» در شهرستان دالاهو، با حضور حجت الاسلام والمسلمین موسی‌الرضا نوروزی، امام‌جمعه شهرستان؛ جهانبخش حیدری، فرماندار؛ کیومرث کیانی، معاون شهردار؛ علی محمدبیگی، رئیس آموزش و پرورش؛ مینا خاموشی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران؛ رخساره واحدی، مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان؛ ایوب غلامی، سرپرست اداره ورزش و جوانان و حمید مهدی پور، رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان دالاهو روز پنجشنبه ۱۳ دی‌ماه در کتابخانه عمومی امام صادق (ع) برگزار شد.

حمید مهدی پور، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان دالاهو، در این مراسم با اشاره به شروع سومین جشنواره کتابخوانی رضوی در شهرستان از ابتدای تیرماه امسال، گفت: سومین جشنواره کتابخوانی رضوی شهرستان در ۲ بخش مکتوب و آنلاین در تیر و مرداد امسال برگزار شد و ۷۲۸ نفر از مردم دالاهو در آن شرکت کرده اند.

وی افزود: امسال هشتمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی در ۲ بخش و با هفت عنوان کتاب، پنج عنوان با موضوع زندگی و سیره امام رضا (ع) و ۲ عنوان کتاب با موضوع زندگی و سیره حضرت فاطمه معصومه (س) معرفی شد. از این تعداد دو اثر برای رده سنی کودک، دو اثر برای رده سنی ۱۱ تا ۱۷ سال و سه اثر نیز برای رده سنی ۱۷ سال به بالا در نظر گرفته شد.

مهدی پور با اشاره به افزایش استقبال جوانان و نوجوانان و رشدی صد در صدی شرکت کنندگان، گفت: در این دوره ۷ نفر از شهرستان دالاهو در سطح استانی برگزیده شدند که توسط اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان در مراسم استانی هفته کتاب از آنها تقدیر شد و ۳۰ نفر به عنوان برگزیده کتابخانه‌ای شناخته شدند که امروز از این عزیزان تجلیل خواهد شد.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان دالاهو، از کمک ۸ میلیون ریالی دهیاری‌های بخش مرکزی و بخش گهواره و همچنین همکاری و مساعدت دستگاه‌های اجرایی این شهرستان در برگزاری این جشنواره تقدیر و تشکر کرد و گفت: امیدوارم با تداوم این همکاری‌ها بیش ‌از پیش شاهد ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه باشیم.

در ادامه مراسم برگزیدگان کتابخانه‌ای جشنواره رضوی این شهرستان معرفی و با اهدای لوح سپاس و جایزه تقدیر شدند.

در انتهای مراسم حجت الاسلام والمسلمین موسی‌الرضا نوروزی امام‌جمعه شهرستان دالاهو در خصوص اعزام تعدادی از برگزیدگان این جشنواره به قید قرعه به مشهد مقدس قول مساعد داد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: