کد خبر: 40083
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 24 مرداد 1398 - 10:28

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

اختتامیه نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی درمشهد برگزار می‌شود

آیین اختتامیه نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی با حضور دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور و با معرفی ۱۰۴ برگزیده، در شهر مشهد در حال برگزاری است.
اختتامیه نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی درمشهد برگزار می‌شود

 به گزارش لیزنا، آیین اختتامیه نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی امروز، پنجشنبه بیست و چهارم مردادماه با حضور علیرضا مختارپور، دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور و شخصیت های مطرح کشوری و استانی در شهر مشهد در حال برگزاری است.

در این مراسم ۱۰۴ برگزیده، متشکل از ۸۰ نفر در بخش فردی، ۸ نفر در بخش خانوادگی، ۸ کتابدار و ۸ نفر از کارکنان ستادی کتابخانه‌های عمومی کشور معرفی خواهد شد. برگزیدگان بخش فردی به ترتیب در رده سنی «کودک» ده برگزیده در بخش نقاشی و ده برگزیده در بخش پویش مجازی (با اهدای ۲ میلیون ریال)، در رده سنی «نوجوان» ده برگزیده در بخش مکتوب (با اهدای ۲ میلیون ریال)، ده برگزیده در بخش پویش کتابخوان (با اهدای ۲.۵ میلیون ریال) و ده برگزیده در بخش نقاشی (با اهدای ۳.۵ میلیون ریال) و همچنین در رده سنی «جوان و بزرگسال» ده برگزیده در بخش مکتوب، ده برگزیده در بخش معرفی کتاب و ده برگزیده در بخش پویش کتابخوان(با اهدای ۲.۵ میلیون ریال)، معرفی و تجلیل می‌شوند. همچنین از هشت خانواده برتر با اهدای لوح سپاس، تندیس جشنواره و مبالغ نقدی تجلیل می‌شود؛ دو خانواده ۲ نفره (با اهدای ۶ میلیون ریال)، دو خانواده ۳ نفره‌ (با اهدای ۹ میلیون ریال)، دو خانواده ۴ نفره(با اهدای ۱۲ میلیون ریال) و دو خانواده ۵ نفر به بالا (با اهدای ۱۵ میلیون ریال) تجلیل خواهد شد.

اختتامیه‌ نهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی به جز سطح ملی، با هدف تقویت انگیزه فردی و منطقه‌ای، از ابتدای مردادماه در ۱۷۴ شهرستان در سطح کشور نیز در حال برگزاری است. بر این اساس ۸ نفر برگزیده در بخش فردی (به ازای هر رشته یک نفر) به تعداد کتابخانه‌های هر شهرستان و دو خانواده و یک کتابدار در هر شهرستان تقدیر می شوند و در مجموع نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی ۷ هزار و ۱۸۹ برگزیده در سطح شهرستانی داشته است.

کتابدار
|
Iran
|
1398/05/24 - 14:34
0
0
واقعا جای تاسف هست. مسابقه ای که مربوط به آقا امام رضا علیه السلام است تعداد نفرات برگزیده اینقدر محدود باشد و ما کتابداران شرمنده اعضای کودک خود باشیم که حتی یک نفر برنده نشدند. به نظرم انگیزه کتابداران برای تبلیغ این جشنواره برای سالهای بعد بسیار اندک خواهد شد.
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: