کد خبر: 25257
تاریخ انتشار: شنبه, 03 مهر 1395 - 08:15

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

همایش

فراخوان کنفرانس «روش های کمّی و کیفی در کتابخانه‌ها (QQML)»

منبع : لیزنا
 کنفرانس بین‌المللی روشهای کیفی و کمی در کتابخانه ها (QQML 2017) در ایرلند  از23 الی 26 ماه می 2017 (2-5 خرداد 96) برگزار می‌شود.
فراخوان کنفرانس «روش های کمّی و کیفی در کتابخانه‌ها (QQML)»

 به گزارش لیزنا، نهمین کنفرانس بین المللی «روش های کمی و کیفی در کتابخانه ها» تحت نظارت سازمان ISAST  (انجمن بین المللی برای پیشبرد علم و صنعت) در تاریخ 23 الی 26 ماه می 2017 (2-5 خرداد 96) در لیمریک ایرلند (Limerick, Ireland) برگزار می‌شود.

 

این کنفرانس یکی از زیر مجموعه های انجمن جامعه بین‌المللی پیشرفت علم و فنا‌وری است و در نهمین سال برگزاری آن موضوعات رشته  کتابداری و علم اطلاع رسانی تبیین میشود و در ارتباط با سایر رشته ها مورد  بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

مسائلی مانند داده‌های عظیم، داده‌های باز، منابع باز ، نوآوری انتقالات فن آو‌رانه ، مدیریت بازاریابی ، تحلیلهای آماری و داده‌ای، فن آوری اطلاعات منابع انسانی، موزه ها، آرشیو و کتابداری تخصصی از جمله مباحث این کنفرانس است.

  

گروه هدف و حضار این کنفرانس در واقع کارکنان حرفه‌ای کتابخانه از دیدگاه کلی به حساب می‌آیند و افراد آن را میتوان به اساتید، محققان ، دانش آموزان، کارکنان اداری، سهامداران، متخصصان ، دانشمندان در زمینه موزه ،متصد‌یان آرشیو، تصمیم گیران و مدیران و محققان علم اطلاعات، کتابداران، مدیران اسناد، برنامه نویسان‌ و‌ب، متخصصان آی‌تی ، آرایه ‌شناسان، آمار‌گران، مدیران بازاریابی، روانشناسان و کتابداران مرجع و فهرست نویسان است.

 

 محورهای موضوعی کنفرانس عبارتند از:

1.داده کاوی، تحلیل محتوا، تاکسونومی، هستی ‌شناسی

2.داده های باز، دسترسی باز، تحقیق و‌عمل

3.داده های عظیم، مدیریت روشها و فلسفه اطلاعات

4. اخلاق اطلاعات

5. مدیریت دانش و اطلاعات

6. هم افزایی، مدل های سازمانی و سیستم های اطلاعات

7.  سیستم های چندرسانه ای و نرم افزار

8. شبکه های کامپیوتری و شبکه های اجتماعی،

9. مرجع سلامت و انفورماتیک

10. فن آوری اطلاعات در آموزش و پرورش

11.  تصمیم گیری در نوآوری در خدمات

.12توسعه اطلاعات  STM

 

چکیده‌های ارسالی باید بیش از 500 کلمه نباشد. مقالات کامل نباید بیش از 9000 کلمه و پوستر نباید بیش از 2500 کلمه باشد و مقالات باید به صورت الکترونیکی ارسال گردد.

تمامی مقالات ارسالی باید بر اساس دستور العمل بوده و تمام خلاصه مقالات در آخر کنفرانس به صورت کتابی به چاپ می رسد.

این کنفرانس کمک بزرگی به استادان و دانشجویان کرده  و موضوعات خوبی را برای پایان نامه دانشجویان  ارشد و رساله دکتری ایجاد می کند.

 

مهلت ارسال چکیده ها 20 دسامبر 2016 برابر با 30 آذر 95 است. بررسی مقالات بوسیله داوران و اعلام نتایج آن سه هفته پس از ارسال خلاصه مقالات است، ثبت نام اولیه 30 مارس 2017 (1 فروردین 1396) و ارائه اسلاید 1 می 2017 (11 اردیبهشت 96) است.

علاقمندان می توانند آثار خود را به نشانیاین آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید   ارسال نمایند.

گفتنی است، کنفرانس بین‌المللی روشهای کیفی و کمی کتابداری لیمریک ایرلند در تاریخ 23 الی 26 ماه می 2017 (2-5 خرداد 96) برگزار می شود.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به وب سایت همایش مراجعه نمایید.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: