کد خبر: 26027
تاریخ انتشار: دوشنبه, 01 آذر 1395 - 12:21

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

همایش

«انجمن فرهنگی کتاب کودک و نوجوان» برگزار می‌کند

همایش نقد و بررسی بخش ناشران کودک و نوجوان

منبع : لیزنا
فردا، سه شنبه 2 آذر، همایش نقد و بررسی بخش ناشران کودک و نوجوان، در سالن همایش‌های «انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان»، برگزار می‌شود.
همایش نقد و بررسی بخش ناشران کودک و نوجوان

 به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومی «انجمن فرهنگی کتاب کودک و نوجوان»، این همایش به نقد و بررسی بخش ناشران کودک و نوجوان در بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران می‌پردازد؛ همچنین در طی آن راهکارهایی برای بهتر اجرا شدن سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب، که در اردیبهشت 1396 برگزار خواهد شد، ارائه می‌شود.

در این همایش اعضای هیئت مدیره انجمن در کنار دیگر اعضا حضور خواهند داشت و رضا هاشمی‌نژاد، عضو هیئت مدیریت انجمن،  برگزاری برنامه را به عهده دارد.

ناشران حوزه کودک و نوجوان، که در بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب شرکت داشته‌اند، می‌توانند فردا سه‌شنبه، دوم آذر از ساعت 9 تا 12 قبل از ظهر، در سالن همایش‌های انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان واقع در بلوار کریم‌خان‌زند، ابتدای خیابان حافظ، کوی هورچهر، شماره 13 واحدهای 1 و 2 حضور یابند.

همچنین علاقمندان جهت دریافت اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن‌های 37-02188918836 تماس حاصل نمایند.

 

شایان ذکر است این برنامه یکی از برنامه‌های متنوعی است که «انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان» در ادامه برنامه‌های هفته کتاب برگزار می‌کند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: