کد خبر: 24690
تاریخ انتشار: دوشنبه, 14 تیر 1395 - 18:42

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کارگاه

در کتابخانه دانشگاه شهید بهشتی برگزار می شود

لیب استارت آپ؛ «چگونه کسب و کار خود را راه اندازی کنیم؟»

منبع : لیزنا
اتحادیه انجمن های علمی دانشجویی علم اطلاعات و دانش شناسی ایران «ادکا» با همکاری  کتابخانه مرکزی دانشگاه شهید بهشتی کارگاه «چگونه کسب و کار خود را راه اندازی کنیم؟» دوشنبه ۲۱ تیرماه برگزار می کند.
لیب استارت آپ؛ «چگونه کسب و کار خود را راه اندازی کنیم؟»

 

به گزارش لیزنا، اتحادیه انجمن های علمی دانشجویی علم اطلاعات و دانش شناسی ایران «ادکا» با همکاری  کتابخانه مرکزی دانشگاه شهید بهشتی کارگاه های کارآفرینی در علم اطلاعات و دانش شناسی را برگزار می کند.

کارگاه «چگونه کسب و کار خود را راه اندازی کنیم؟» که به صورت استارتاپ برگزار می شود روز دوشنبه ۲۱ تیرماه از ساعت ۱۰ تا ۱۳ در  کتابخانه مرکزی دانشگاه شهید بهشتی با تدریس حسین حیدری برگزار می گردد.

 دراین کارگاه در ابتدا ۳ ابزار اولیه و اساسی کارآفرینی شامل تلاشگری، قدرتمندی و رهبری مورد بحث قرار می گیرد و در ادامه  فرآیند راه اندازی یک کسب و کار و گام های تمرینی اولیه در کارگاه بررسی و برای کارگاه بعدی یکسری تمرین‌های عملی ارائه خواهد شد.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: