کد خبر: 29654
تاریخ انتشار: یکشنبه, 15 مرداد 1396 - 11:11

داخلی

»

اخبار کتاب

راهیابی آثار 80 ناشر به نهمیـن دورۀ جشنـواره کتاب برتر کودک و نوجوان

منبع : لیزنا
انجمن فرهنگی ناشـران کتـاب کودک و نوجوان از راهیابی  1 هزار و 143 عنوان کتاب به نهمیـن دورۀ جشنـواره کتاب برتر کودک و نوجوان خبر داد.
راهیابی آثار 80 ناشر به نهمیـن دورۀ جشنـواره کتاب برتر کودک و نوجوان

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان، 1 هزار و 143 عنوان کتاب از 80 ناشـر در حوزه‌های شعر، داستان و علمی‌آموزشـی تالیفی چاپ اول سال‌های 1394 و 1395در گروه‌هـای سنی خـردسال، کودک و نوجوان بر اساس آیین‌نامه به نهمیـن دورۀ جشنـواره کتاب برتر کودک و نوجوان راه یافت.

بنابر اعلام دبیرخانه نهمین دورۀ جشنواره استقبال ناشران و  شمار کتاب‌های ارسالی بیش از سال‌های گذشته بوده است ولی بسیاری کتاب‌ها منطبق با آیین‌نامه نبوده است. 

انجمن فرهنگی ناشـران کتـاب کودک و نوجوان در نهمیـن دورۀ جشنواره بـرای حمـایت از شـاعـران، نویـسنـدگان، تصـویرگـران و سـایر عوامل تولـیـد کتاب ایرانی، فقط کتاب‌های تالیفی را ارزیابی می‌کنند.

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: