کد خبر: 17534
تاریخ انتشار: یکشنبه, 09 آذر 1393 - 19:48

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

نخستین شماره «Globalization Studies» آماده چاپ شد

        نخستین شماره نشریه انگلیسی زبان مرکز ملی مطالعات جهانی شدن با عنوان «Globalization Studies» در نیمه نخست آذرماه منتشر می شود.
نخستین شماره «Globalization Studies» آماده چاپ شد

به گزارش لیزنا، معاونت آموزشی و پژوهشی مرکز ملی مطالعات جهانی شدن وابسته به نهاد ریاست جمهوری، آغازین شماره این نشریه را به معرفی مرکز، طرح مفاهیم مرتبط با جهانی سازی، برنامه های گذشته و پیش روی آن و معرفی مراکز و نهادهای وابسته و هم سو اختصاص داده است.

 

«Globalization Studies» به صاحب امتیازی مرکز ملی مطالعات جهانی شدن، مدیرمسئولی دکتر محمدرضا دهشیری و سردبیری امیر رضائی پناه، افزون بر مصاحبه با ریاست عالی و معاونت آموزشی و پژوهشی مرکز، دربردارنده مقالاتی با عناوین زیر است: «جهان بدون دیوار» از دکتر محمدرضا دهشیری، «ایران و جهانی شدن» نوشته دکتر محمود سریع القلم، «متن ایرانی در بستر جهانی» نوشته امیر رضائی پناه، «نگرش به آموزش عالی در جهانی شدن» نوشته دکتر علی خرسندی، «جهانی شدن از دیدگاه های متفاوت» از سمیه شوکتی مقرب، «گفتمان توسعه ایرانی در عصر جهانی» نوشته عبدالرسول دیوسالار، «نقش زبان در عصر جهانی شدن» از افروز رفیعی و «فرش ایرانی؛ هنر و صنعتی برای صلح جهانی» از زینب محمدپور.

 

این نشریه 64 صفحه ای معرفی همایش های بین المللی جهانی شدن، اولویت های پژوهشی مرکز، آثار تالیفی و ترجمه ای این مرکز را دربر دارد و به ارایه گزارش از برنامه هایی می پردازد که با حضور و همکاری مرکز ملی جهانی شدن برگزار شده اند. انتشار این نشریه به دو صورت الکترونیکی (از طریق سایت مرکز) و نیز به صورت چاپی برای مخاطبین و مهمانان خاص مرکز خواهد بود.

 

نشریه مفتخر خواهد بود برای شماره های آینده نیز پذیرای مطالب و تالیفات اساتید، دانشجویان و پژوهشگران در حوزه جهانی شدن باشد. شماره بعدی نشریه مقرر است در بهمن ماه سال جاری منتشر شود. علاقه مندان می توانند برای ارسال  آثار خود را با زبان انگلیسی از طریق ایمیل این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید و یا ایمیل شخصی سردبیر این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید اقدام نمایند.

 

 

 

 

برچسب ها :
محمود مرتضوی
|
Iran
|
1395/12/12 - 08:55
0
1
با سلام
آرشیو این نشریه به چه صورتی قابل دسترسی و استفاده می باشد؟ لطفا راهنمایی بفرمایید
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: