News Code: 24555
Publication Date: Wednesday, 15 June 2016 - 20:08
Email
Print

main

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

29 خرداد برگزر می شود

سمینار تخصصی «بازاریابی محتوا: مفاهیم و مدل­ها»

Source : لیزنا
دومین سمینار تخصصی «بازاریابی محتوا: مفاهیم و مدل­ها» روز شنبه 29 خردادماه  در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار می شود.
سمینار تخصصی «بازاریابی محتوا: مفاهیم و مدل­ها»

 به گزارش لیزنا، دومین سمینار تخصصی «بازاریابی محتوا: مفاهیم و مدل­ها» با محورهای بحث: «اهیمت و دلایل به کارگیری بازاریابی محتوا برای کسب و کارها، آشنایی با مدل­های تولید محتوا از جمله مدل بن، تاکر، B. E. S. T.، ارائه مدل S. A. V. E.  به جای مدل آمیخته بازاریابی و ارائه چارچوب نظری برای پیاده ­سازی استراتژی بازاریابی محتوا» برگزار می شود.

سخنران این سمینار زهرا ناصری دانشجوی دکتری مدیریت اطلاعات از دانشگاه تهران است. بازاریابی محتوا از علایق علمی ایشان است و مقاله دایره­ المعارفی «بازاریابی محتوا» و مقاله پژوهشی « بازاریابی محتوا در جذب و ماندگاری مشتریان در صنعت نشر» و سمینار تخصصی «علم اطلاعات و تجارت محتوا محور» از جمله فعالیت­های وی در این زمینه است.

این سمینار با حضور دکتر علیرضا نوروزی، عضو هیأت علمی دانشگاه تهران و جمعی از اعضای هیات علمی، دانشجویان رشته مدیریت و علم اطلاعات و دانش ­شناسی  و سایر علاقه ­مندان به حوزه بازاریابی برگزار خواهد شد.

«سمینار بازاریابی محتوا: مفاهیم و مدل­ها» روز شنبه 29 خردادماه  از ساعت 10 تا 12 در تهران، بزرگراه جلال آل احمد، زیر پل نصر (گیشا)، دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، ساختمان امام رضا، سالن 401 برگزار می­شود.

 ورود برای علاقه­ مندان آزاد است و برای هماهنگی بیشتر نام و نام خانوادگی خود را به نشانیThis email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. ارسال نمایند.

Please in order to facilitate your connection with Lisna pay attention to the following points while sending messages:
1- Avoid any insult to people, ethnics and races; avoid making fun and accusing others.
2- Since the messages will be published by your name, it is suggested to send them using your real name and your authentic E-mail address to help Lisna form a better discussion.
3- Please avoid using the name of persons (natural and legal), organizations, public and private institutions.
4- Pleas avoid sending repeated messages which were previously sent by other users.
5- Please avoid sending messages in other languages than English.
name:
Email:
* Comment: