کد خبر: 24591
تاریخ انتشار: دوشنبه, 31 خرداد 1395 - 15:55

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

پیام تبریک انجمن کتابداری شاخه فارس

دکتر مهراد به سمت مشاور رئیس دانشگاه پیام‌نور کشور منصوب شد

منبع : لیزنا
 دکتر جعفر مهراد،  به عنوان مشاور علی‌اصغر رستمی ابوسعیدی، رئیس دانشگاه پیام نور کشور، در حوزه علم سنجی و دانش شناسی منصوب شد.
دکتر مهراد به سمت مشاور رئیس دانشگاه پیام‌نور کشور منصوب شد

 

به گزارش لیزنا، در پی  انتصاب  دکتر جعفر مهراد، استاد و رئیس گروه علم اطلاعات و دانش‌شناسی دانشگاه شیراز،  به عنوان مشاور علی‌اصغر رستمی ابوسعیدی، رئیس دانشگاه پیام نور کشور، در حوزه علم سنجی و دانش شناسی، انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران - شاخه فارس پیام تبریکی به ایشان ارسال کرده است.

 

متن پیام به شرح زیر است:

  

"هیئت مدیره انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران ـ شاخه فارس انتصاب شایسته دکتر جعفر مهراد چهره ماندگار علم اطلاعات ودانش شناسی به عنوان مشاور رئیس دانشگاه پیام نور کشور در حوزه علم سنجی و دانش شناسی را خدمت این استاد پیشکسوت تبریک و تهنیت عرض می نماید و از درگاه ایزد منان، مزید توفیقات برای خدمت سرشار از شور و نشاط و مملو از توکل الهی در جهت رشد و شکوفایی جامعه دانشگاهی ایران اسلامی را برای ایشان آرزومند است."

 

کتابدار مرزنشین غرب
|
Iran
|
1395/04/02 - 12:45
2
8
به نام حضرت دوست که هر چه داریم از اوست
جناب آقای دکتر جعفر مهرداد
انتصاب شایسته حضرتعالی به عنوان مشاور رئیس دانشگاه پیام نور که نشان از لیاقت و توانمندی جنابعالی است را تبریک عرض نموده توفیقات روزافزون را از درکاه خداوند حکیم برایتان آرزومندم امید است با همفکری دبیر کل ارجمند نهاد کتابخانه های عمومی کشور زمینه ادامه تحصیل کتابدارانی که دارای مدرک پودمانی هستند را در دانشگاه پیام نور فراهم فرمایید . با سپاس فراوان.
زهره استخر
|
Iran
|
1395/04/01 - 23:19
2
7
با سلام
استاد گرامی، جناب آقای پروفسور جعفر مهراد
با احترام، انتصاب جنابعالی به سمت مشاور رئیس دانشگاه پیام نور کشور که نشان از شایستگی شماست را تبریک عرض می نمایم. خدمت صادقانه و تلاش مخلصانه در عرصه های علمی و فرهنگی کشور توفیقی است که خداوند به شایستگان عنایت می نماید. جنابعالی از اساتید برجسته و خدوم جامعه دانشگاهی و یکی از چهره های ارزشمند و فرهیخته عرصه علم و دانش بوده که همواره با تفکر علمی، مخلصانه در جهت اعتلای بار علمی ایرانی، گام برداشته و تلاش نموده اید. برای شما در مسئولیت جدید از خداوند منان توفیق، سلامتی و بهروزی مسئلت می نمایم.
فاطمه صفری راد
|
Iran
|
1395/04/01 - 13:52
2
21
درود
همیشه، افتخار آفرین. تبریک به جامعه کتابداران .
مجید جراح
|
Iran
|
1395/04/01 - 13:43
2
13
جناب پروفسور جعفر مهراد
انتصاب جنابعالی را به عنوان مشاور رییس دانشگاه پیام نور کشور از صمصم قلب تبریک و تهنیت عرض می نموده و از درگاه ایزد منان موفقیت توام با سلامتی حضرتعالی را آرزو می نمایم.
اردتمند مجید جراح
عبدالهی
|
Iran
|
1395/03/31 - 22:20
2
14
باسلام
این انتصاب شایسته را به استاد گرامی جناب آقای دکتر مهراد و خانواده علم اطلاعات و دانش شناسی کشور تبریک عرض می نمایم.
بااحترام
دانشجوی دکتری علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه شیراز
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: