کد خبر: 26644
تاریخ انتشار: سه شنبه, 14 دی 1395 - 21:36

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

قسمت دوم کارگاه «هفت گام از نگارش پروپوزال تا استخراج مقاله» در فارس برگزار شد

منبع : لیزنا
بخش دوم چهارمین گام از کارگاه «هفت گام از نگارش پروپوزال تا استخراج مقاله» به همت انجمن علمی کتابداری و اطلاع‌رسانی ایران- شاخه فارس و مرکز منطقه‌ای اطلاع‌رسانی علوم و فناوری (RICeST) برگزار شد.
قسمت دوم کارگاه «هفت گام از نگارش پروپوزال تا استخراج مقاله» در فارس برگزار شد

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومی انجمن کتابداری و اطلاع‌رسانی ایران-شاخه فارس این کارگاه آموزشی، روز یکشنبه 12 دیماه 1395 از ساعت 8 صبح الی 18 عصر در محل مرکز منطقه‌ای برگزار شد.

به گفته مسئول کمیته روابط عمومی انجمن کتابداری و اطلاع‌رسانی ایران-شاخه فارس، مدرس این کارگاه سیامک سامانی، عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز بود.

 در این کارگاه، مطالب از جمله مفاهیم معناداری آماری، نحوه تفسیر نتایج آزمون‌های آماری، آزمون‌های تحلیل واریانس یک طرفه و دوطرفه، تحلیل مسیر و غیره مطرح گردیده و به سئوالات شرکت‌کنندگان پاسخ داده شد. همچنین در این کارگاه با مثال‌های عملی و استفاده از رایانه تمامی آزمون‌ها برای کاربران اجرا گردیده و کاربران نیز با ورود اطلاعات، آزمون‌های مذکور را اجرا نمودند.

در این کارگاه ۸ ساعته دانشجویان تحصیلات تکمیلی و اعضای هیئت علمی حضور داشتند.

لازم به ذکر است اسلایدها و فایل صوتی کارگاه مذکور از طریق وب‌سایت انجمن علمی کتابداری و اطلاع‌رسانی ایران-‌شاخه فارس‌، منوی اصلی (سمت راست) گزینه دریافت اسلایدها و فایل صوتی کارگاه‌های آموزشی قابل دسترس است. همچنین فایل‌ها (اسلاید و فایل صوتی) گام‌های قبلی نیز از همین روش قابل دریافت است.

دانشجوی ارشد علم اطلاعات
|
Iran
|
1395/10/15 - 11:00
0
0
با سلام
آفرین به انجمن فارس.عالی بود.مخصوصا اسلایدها و فایلهای صوتی برا اونهایی که نمی تونن در این کارگاهها حضور داشته باشندو دسترسی ندارند.
با آرزوی موفقیت و ان شاء الله که همیشه وزین بمانید.
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: