کد خبر: 30684
تاریخ انتشار: دوشنبه, 03 مهر 1396 - 11:54

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

هفدهمین کنفرانس بین المللی «دوبلین کور و برنامه­‌های کاربردی فراداده» برگزار می شود

منبع : لیزنا
هفدهمین کنفرانس بین المللی سالانه «دوبلین کور و برنامه‌ های کاربردی فراداده» از 26-29 اکتبر 2017 (4-7 مهر 1396) در واشنگتن دی. سی.  تحت عنوان «پیشرفت فراداده: کیفیت، باز بودن و میانکنش‌­پذیری» برگزار می‌شود.
هفدهمین کنفرانس بین المللی «دوبلین کور و برنامه­‌های کاربردی  فراداده» برگزار می شود

به گزارش لیزنا، این رویداد علمی یکی از مهمترین رویدادهای این حوزه تلقی می شود که هرساله مباحثی مانند مدیریت واژگان، طراحی وب سایت،داده های پیوندی، هستی شناسی‌ها، استانداردهای فراداده ای مانند اعتبارسازی استاندارد آر.دی.اف. (RDF) را به بحث و گفتگو می گذارد.

هدف از این ملاقات های علمی و تحلیل این مباحث توسط سازمان طرح فراداده دوبلین کور، ترویج میانکنش‌پذیری، هماهنگ سازی فرا داده ها، از طرح های عناصر و واژگان وب معنایی، تا پروفایل‌های فراداده‌ای، هستی شناسی ها و سیستم سازماندهی دانش است.

 علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات درباره چکیده آثاری که ارائه خواهند شد به این لینک و برای دسترسی به متن کامل مقالات سال های قبل به این لینک مراجعه کنند. 

مترجم: الهه حسینی

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: