کد خبر: 40200
تاریخ انتشار: یکشنبه, 31 شهریور 1398 - 09:53

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

فراخوان جایزۀ گنجینۀ پژوهشی استاد ایرج افشار منتشر شد

منبع : لیزنا
جایزۀ گنجینۀ پژوهشی استاد ایرج افشار برای پنجمین و ششمین دوره خود فراخوان داد.
فراخوان جایزۀ گنجینۀ پژوهشی استاد ایرج افشار منتشر شد

 به گزارش لیزنا، فارغ التحصیلان دوره های کارشناسی ارشد و دکتری کتابداری و اطلاع رسانی(علم اطلاعات و دانش شناسی) و نیز رشته های دیگری که موضوع پایان نامه های آنها به گونه ای با تحقیقات استاد ایرج افشار ارتباط مستقیم دارد، می توانند در پنجمین و ششمین دورۀ جایزۀ گنجینۀ پژوهشی استاد ایرج افشار شرکت کنند. 

 در داوری این جایزه، حق تقدم همچنان با موضوع کتابداری و اطلاع رسانی خواهد بود. متقاضیان باید از پایان نامه خود در سال 1397 دفاع کرده باشند و گواهی پایان دورۀ تحصیلاتشان صادر شده باشد.

 موضوع‌های مرتبط شامل:

1) نسخه شناسی و نسخه پژوهی  2) تصحیح متون فارسی   3) جامعه شناسی و روان شناسی مطالعه و کتابخوانی   4) مخاطب شناسی و مخاطب پژوهی کتاب و نشر 5) ترویج و توسعه فرهنگ ایرانی   6) راههای تقویت و گسترش زبان فارسی

 مهلت نهایی ارسال پایان نامه 15مهر 1398 اعلام شده است و علاقمندان می بایست آثار خود را به نشانی پستی تهران،نیاوران، کاشانک، مرکز دائره المعارف بزرگ اسلامی(مرکز پژوهشهای ایرانی و اسلامی)، دفتر گنجینۀ پژوهشی ایرج افشار ارسال نمایند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: