کد خبر: 42347
تاریخ انتشار: شنبه, 05 مهر 1399 - 10:49

داخلی

»

کتابخانه‌های عمومی

معرفی کتاب های دفاع مقدس «از زبان نویسنده»

منبع : پایگاه اطلاع رسانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور
به مناسبت بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، کتاب های «من زنده ام» اثر معصومه آباد و «گلستان یازدهم» اثر بهناز ضرابی زاده در نشست «از زبان نویسنده» معرفی می شود.
معرفی کتاب های دفاع مقدس «از زبان نویسنده»

به گزارش لیزنا، به مناسبت بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس نشست های معرفی کتاب تحت عنوان «از زبان نویسنده» به صورت مجازی برگزار می شود.

نخستین نشست مجازی به معرفی کتاب «من زنده ام» اثر معصومه آباد اختصاص یافته است. این نشست ساعت ۱۳ روز شنبه (۵ مهرماه) با اجرای فضه سادات حسینی برگزار می شود و طی آن معصومه آباد به معرفی اثر خویش می پردازد.

دومین نشست مجازی معرفی کتاب نیز ساعت ۱۳ روز دوشنبه (۷ مهرماه) با اجرای مسعود طاهری برگزار می شود و طی آن بهناز ضرابی زاده به معرفی یکی از آثار خود با عنوان «گلستان یازدهم» می پردازد.

گفتنی است، علاقه مندان برای شرکت در نشست مجازی معرفی کتاب «من زنده ام» می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی نهاد به نشانی iranpl.ir،‌ صفحه اینستاگرام نهاد به نشانی @iranplir و صفحه آپارات نهاد به نشانی iranpl اقدام کنند.

همچنین نشست مجازی معرفی کتاب «گلستان یازدهم» نیز از طریق پایگاه اطلاع رسانی نهاد و نیز صفحه اینستاگرام و صفحه آپارات اداره کل کتابخانه های عمومی همدان به نشانی hamedanpl در دسترس خواهد بود.