کد خبر: 45631
تاریخ انتشار: یکشنبه, 11 ارديبهشت 1401 - 13:17

داخلی

»

کتابخانه‌های عمومی

مراسم تودیع و معارفه مدیرکل امور مجلس و استان‌های نهاد کتابخانه‌ها برگزار شد

منبع : لیزنا
طی مراسمی با حضوی تنی چند از مسئولان نهاد کتابخانه‌های عمومی، از فعالیت‌های امیرحسین آزادی وفا به عنوان مدیرکل سابق امور مجلس و استان‌های نهاد تقدیر و عباس نعمتی به عنوان سرپرست جدید این اداره کل معرفی شد.
مراسم تودیع و معارفه مدیرکل امور مجلس و استان‌های نهاد کتابخانه‌ها برگزار شد

به گزارش لیزنا، مراسم تکریم مدیرکل سابق اداره کل امور مجلس و استان‌های نهادکتابخانه‌های عمومی کشور و همچنین معارفه سرپرست جدید این اداره کل شنبه ۱۰ اردیبهشت با حضور محمد احمدوند، سرپرست معاونت اداری و مالی، ‌سید باقر میرعبدالهی، سرپرست معاونت برنامه ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات، ‌ هادی امیری، مدیر کل امور عمرانی، سجاد عمرانی، مدیر دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات و همچنین امیرحسین آزادی وفا، مدیرکل سابق امور مجلس و استان‌ها و عباس نعمتی، سرپرست جدید این اداره کل در ساختمان شماره یک نهاد کتابخانه های عمومی کشور برگزار شد.

سیدباقر میرعبداللهی، سرپرست معاونت برنامه ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات نهاد در این مراسم ضمن تبریک به مناسبت انتصاب مهدی رمضانی به عنوان دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور گفت: برای آقای رمضانی به عنوان یک مدیر جوان، عاقل، کارآمد و انقلابی آرزوی توفیق می‌کنیم و امیدواریم که در فرصت جدیدی که دولت فراهم کرده گام های مثبتی در این حوزه برداریم.

وی در ادامه درباره جابجایی مدیریتی در دستگاه‌ها و سازمان های مختلف گفت: این رفت و آمدها برای سیستم بسیار مثبت، طبیعی و اقتضایی است؛ چرا که موقعیت های جدیدی ایجاد می کند و افراد تازه نفس را جایگزین دیگر عزیزان می کند. از سوی دیگر این جابجایی ها برای مدیران نیز باعث می‌شود تجربیات جدید در سنگرهای جدید کسب کنند و سابقه درخشان خود را پربارتر کنند.

محمد احمدوند، سرپرست معاونت اداری و مالی نیز در این مراسم با اشاره به ویژگی‌های حرفه ای امیرحسین آزادی وفا گفت: نکته ای که شاید امروز حلقه مفقوده حوزه مدیریتی در کشور ما است دقت در حرام و حلال و رضایت حضرت حق در تصمیمات است که برجسته ترین خصوصیت آقای آزادی وفا در عرصه مدیریت است. خدمات ایشان در نهاد مشهود است و کماکان در جایگاه مشاور دبیرکل نهاد در خدمت ایشان هستیم.

احمدوند درباره سرپرست جدید اداره کل امور مجلس و استان‌ها نیز گفت: تاکید آقای رمضانی استفاده از همکاران خودمان در پست های مدیریتی نهاد است و تا جایی که امکان داشته باشد از مدیرانی که قبلا در سطوح مختلف نهاد خدمت کرده اند در سمت های جدید بهره خواهند برد. در حوزه اداره کل امور مجلس و استان ها نیز همین نگاه حاکم بوده و شناختی که آقای نعمتی از جنبه های مختلف به استان ها دارد، نگاه کاملی است. 

در ادامه امیرحسین آزادی وفا، مدیرکل سابق امور مجلس و استان‌های نهاد با تقدیر از همکاران خود در نهاد کتابخانه های عمومی کشور، انتصاب مهدی رمضانی به عنوان دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور را تبریک گفت و افزود: نزدیک به یک سال و ۴ ماه در در اداره کل امور مجلس و استان ها مشغول فعالیت بودم و در این مدت شاهد بودم که بخش امور مجلس، ظرفیت بسیار خوبی برای ارتباط با محل قانونگذاری و قانونگذاران است. به خصوص اینکه نهاد بخش عمده ای از درآمدهای خود را از طریق قانونی که در مجلس تصویب شده و بنا به اصلاح آن است، اخذ می کند.

عباس نعمتی، سرپرست اداره کل امور مجلس و استان‌های نهاد نیز در این مراسم گفت: در سمت های مختلفی در ستاد و استان های نهاد بوده‌ام، اما هر جایگاهی اقتضائات، شرح وظایف، شئون و نقش مختلفی دارد و باید با حفظ اصولی که به آن پایبند هستیم، نقش محوله را به درستی انجام دهیم. 

همچنین در این مراسم هادی امیری، مدیر کل امور عمرانی و سجاد عمرانی مدیر دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات ضمن تقدیر از خدمات امیرحسین آزادی وفا برای عباس نعمتی در اداره کل امور مجلس و استان های نهاد آرزوی موفقیت کردند. 

در پایان ضمن تقدیر از خدمات امیرحسین آزادی وفا، حکم سرپرستی اداره کل مجلس و استان ها به عباس نعمتی تقدیم شد.