کد خبر: 25416
تاریخ انتشار: شنبه, 24 مهر 1395 - 12:48

داخلی

»

اخبار کتاب

سرای اهل قلم برگزار می کند:

نقد مجموعه ٦جلدی خاله سوسکه و آقا موشه

منبع : لیزنا
جلسه نقد و بررسی مجموعه ٦جلدی «خاله سوسکه و آقا موشه» که توسط کتاب های قاصدک واحد کودک و نوجوان موسسه نشر و تحقیقات ذکر منتشر شده است، در سرای اهل قلم برگزار می شود.
نقد مجموعه ٦جلدی خاله سوسکه و آقا  موشه

 به گزارش لیزنا، نشست نقد و بررسی مجموعه شش‌جلدی «ماجراهای خاله سوسکه و آقا موشه» نوشته سوسن طاقدیس در روز دوشنبه ٢٦ مهرماه با حضور نویسنده اثر، حسین فتاحی، فاطمه مشهدی‌رستم، سمیه علیپور و ملیسا معمار در سرای اهل قلم برگزار می‌شود.

 

مجموعه 6 جلدی «ماجراهای خاله سوسکه و آقا موشه» نوشته سوسن طاقدیس شامل قصه‌های کودکانه است که واحد کودک و نوجوان انتشارات ذکر آن را با تصویرگری سمیه علیپور برای کودکان گروه سنی «ب» منتشر کرده است.

 علاقمندان به حضور در این نشست می توانند در روز دوشنبه ٢٦ مهرماه ساعت ١٤ الی ١٦ به نشانی خیابان انقلاب، خیابان فلسطین جنوبی، کوچه خواجه نصیر ، پلاک ٢سرای اهل قلم مراجعه کنند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: