کد خبر: 25995
تاریخ انتشار: جمعه, 28 آبان 1395 - 15:48

داخلی

»

اخبار کتاب

افتتاح فروشگاه جدید کتاب قدیانی در روز کتابگردی

منبع : لیزنا
انتشارات قدياني (كتاب‌هاي بنفشه) بزرگترين ناشر تخصصي كودك و نوجوان همزمان با پویش کتابگردی افتتاح شد.
افتتاح فروشگاه جدید کتاب قدیانی در روز کتابگردی

 به گزارش لیزنا، انتشارات قدياني (كتاب‌هاي بنفشه) بزرگترين ناشر تخصصي كودك و نوجوان در بخش خصوصي است كه تاكنون بيش از 2700 عنوان كتاب براي تمامي مقاطع سني، با تنوع موضوعي بالا از جمله داستان، رمان، ادبیات، تاریخ، روانشناسی، تعلیم و تربیت، مذهبی و غيره منتشر كرده‌ است.

 

این مؤسسه کتابفروشی بزرگ خود را واقع در دفتر مرکزی به نشانی انقلاب، روبروی دانشگاه، خیابان فخر رازی، خیابان شهدای ژاندارمری غربی پلاک 90 همزمان با پویش کتابگردی افتتاح کرد.

در این فروشگاه کتاب‌هایی از نویسندگانی چون حسین فتاحی، عبدالعظیم کریمی، لاله جعفری، فریبا کلهر، شکوه قاسم نیا ودیگر نویسندگان نام‌آور حوزه کودک و نوجوان را می‌توان پیدا کرد.

 از دو سال پیش آخرین پنجشنبه هفته کتاب، روز کتابگردی نام گرفته است و این روز با استقبال مردم فهیم کشور و مقامات و مسئولین روبرو شده است.

روز پنجشنبه 27 آبان 1395 کتابفروشی قدیانی همزمان با این حرکت فرهنگی با حضور احمد مسجد جامعی عضو شورای شهر تهران، مجید غلامی جلیسه مدیر عامل خانه کتاب، برزین ضرغامی مدیر کل ارشاد استان تهران، محمود آموزگار رئیس اتحادیه ناشران تهران، جواد محقق شاعر افتتاح شد

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: