کد خبر: 27401
تاریخ انتشار: شنبه, 23 بهمن 1395 - 13:44

داخلی

»

اخبار کتاب

«خدا را بهتر به کودکان بشناسیم» و «ورزش و بازی کتی» منتشر شد

منبع : لیزنا
انتشارات قدیانی دو کتاب «خدا را بهتر به کودکان بشناسیم» و «ورزش و بازی کتی» را برای حوزه کودک و نوجوان منتشر کرد.
«خدا را بهتر به کودکان بشناسیم» و «ورزش و بازی کتی» منتشر شد

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومی انتشارات قدیانی، مجموعه‌ اول «خدای ما چه جوریه؟» نوشته سیدمحمد مهاجرانی با تصویرگری جمعی از تصویرگران برای کودکان منتشر شد.

دغدغه بسیاری از والدین این است که آیا می‌توانند با فرزندانشان درباره موضوع پیچیده‌ای چون خدا صحبت کنند؟ آیا بچه ها را می‌توان با مفاهیمی چون خدا، پیامبر، جهان آخرت و......آشنا کرد و درباره آنها بحث کرد؟

حرف زدن درباره خدا از این جهت حائز اهمیت است که می‌تواند بهترین راه برآوردن مهم‌ترین نیازهای کودکان باشد، زیرا کودکان بیش از بزرگسالان، خود و اطرافیانشان را نیازمند به تکیه‌گاه قوی و مهربانی می‌بینند که قادر است همه آرزوهای آنها را برآورده سازد.

 «فراموش کار نیست»، «هیچ وقت خسته نمی‌شود»، «زبان حیوانات را می‌فهمد»، «همه صدایش می‌زنند»، «به همه کمک می‌کند»، «بر همه کار تواناست»، «از همه چیز خبر دارد»، «هدیه‌هایش تمام نمی‌شوند»، «همیشه بوده و هست» و «هرجا باشیم پیش ماست» عنوان داستان‌های این مجموعه 10 جلدی هستند.

قابل ذکر است که داستان‌های این مجموعه قبلاً در 10 جلد جداگانه نیز به چاپ رسیده است.

در بخشی از «همه صدایش می‌زنند» نیز آمده است: «فرشته‌های آسمان، تو را دوست دارند و صدایت می‌کنند. نوزادها و بچه‌های کوچک و بزرگ، تو را دوست دارند و صدایت می‌کنند. پرنده‌ها و پروانه‌ها، تو را دوست دارند و صدایت می‌کنند. ماهی‌ها و موجودات دریایی، تو را دوست دارند و صدایت می‌کنند. گل‌ها و بوته‌ها و درخت‌ها، تو را دوست دارند و صدایت می‌کنند. خدا جان! در سراسر آسمان و زمین همه تو را صدا می‌کنند...»

کتاب های بنفشه (واحد کودک و خردسال انتشارات قدیانی) مجموعه‌ اول «خدای ما چه جوریه؟» که شامل ده جلد می‌باشد را در قالب 135 صفحه با شمارگان 1100 نسخه و قطع رحلی به بهای 35هزار تومان منتشر کرد.

همچنین انتشارات قدیانی، کتاب ورزش و بازی کتی با ترجمه‌ پریسا همایون‌روز در نوبت اول چاپ وارد بازار کتاب شد.

کتی می‌خواهد در تمام مسابقه های ورزشی برنده شود. پس به او کمک کن تا خودش را برای تمرین های ورزشی آماده کند.عینک شنای کتی را پیدا کن و برای برنده ها جایزه بساز . لازم نیست در هر ورزشی مهارت داشته باشی تا بتوانی همراه کتی ورزش کنی و سرگرم شوی.

این کتاب شامل قسمت‌های مختلفی چون: جست‌و‌جوی کلمه‌ها، گردش و بازی، تمرین رشته‌های مختلف ورزشی، تماشای مسابقه، انتخاب لباس مناسب و... است.

کتاب‌های بنفشه واحد کودک و خردسال انتشارات قدیانی، کتاب ورزش و بازی کتی ، فعالیت و سرگرمی برای بچه‌ها را در 32صفحه مصور و رنگی با قیمت 6هزار تومان در اختیار علاقمندان قرار داد.

برای تهيه اين كتاب‌ها‌ علاوه بر مراجعه به كتاب فروشي‌های معتبر سراسر كشور، می‌توانيد براي خريد اينترنتی آن به نشانی الكترونيكی نشر قديانی نيز مراجعه كنيد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: