کد خبر: 27566
تاریخ انتشار: دوشنبه, 02 اسفند 1395 - 10:23

داخلی

»

اخبار کتاب

كتاب «سياه دل» در سرای اهل قلم رونمايی می شود

منبع : لیزنا
کتاب «سیاه دل» ترجمه شقایق قندهاری سه شنبه سوم اسفندماه در سرای اهل قلم موسسه خانه کتاب رونمایی می شود.
كتاب «سياه دل»  در سرای اهل قلم رونمايی می شود

به گزارش لیزنا، براساس اعلام روابط عمومي خانه كتاب، آيين رونمايی از كتاب «سياه دل»با حضور مترجم اثر، شهرام اقبال زاده و علي خاكبازان  سه شنبه سوم اسفندماه در سرای اهل قلم موسسه خانه كتاب برگزار می‌شود.

«سياه دل» يك داستان فانتزی ناب، پر كشش و هيجان است كه بر كتاب و كتابخوانی توجه ويژه دارد. شخصيت داستان «مگی» دختر شجاعی است كه اين شجاعت و قدرت را از كتاب خواندن و همزاد پنداری با شخصيت‌های داستان‌ها آموخته است. براي او تحمل فراز و فرودهای زندگی بدون كتاب خواندن ميسر نيست. پدر مگی كه كارش صحافی كتاب است در اثر بلند خواندن كتاب «سياه دل» يكی از شخصيت های منفی آن را زنده می‌كند كه موجب مشكلاتی می‌شود. زمانی كه پدر و مگی نويسنده را پيدا می‌كنند و او از اعمال اين شخصيت با خبر می‌شود، برای از بين بردن او تصميم به تغيير پايان داستان می‌گيرد. يعنی در واقع خالق اثر تصميم می‌گيرد مخلوق خبيث و خيانتكار خود را از بين ببرد و اين نكته قابل توجه در كتاب است.

علاقمندان می‌توانند براي حضور در اين مراسم ساعت ۱۰:۳۰ صبح به سرای اهل قلم واقع در خيابان انقلاب اسلامی، خيابان برادران مظفرجنوبی، كوچه خواجه نصير، پلاك دو مراجعه كنند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: