کد خبر: 28186
تاریخ انتشار: سه شنبه, 29 فروردين 1396 - 11:08

داخلی

»

اخبار کتاب

10 قصه از امام هادی(ع) به چاپ رسید

منبع : لیزنا
 انتشارات قدیانی، کتاب «۱۰ قصه از امام هادی (ع)»  به روایت جعفر ابراهیمی (شاهد) و تصویرگری بهار اخوان در نوبت چاپ اول روانه‌ بازار کتاب کرد.
10 قصه از امام هادی(ع) به چاپ رسید

 به گزارش لیزنا، براساس اعلام روابط عمومی انتشارات قدیانی، کتاب «۱۰ قصه از امام هادی (ع)»  به روایت جعفر ابراهیمی (شاهد) و تصویرگری بهار اخوان در نوبت چاپ اول توسط انتشارت قدیانی منتشر شد.

امام علی بن محمد اهادی (ع) در نیمه ذی الحجه سال ۲۱۲ق نزدیک شهر مدینه در روستای صریا، چشم به دنیا گشود و در ماه رجب سال ۲۵۴ق در سرّ من رأی (سامرا) توسط معتز عباسی به شهادت رسید. ایشان پس از پدر بزرگوارش ۳۳ سال امامت شیعیان را بر عهده داشتند.

امام هادی علیه السلام از آغاز امامت در مدینه حضور داشتند و در مدت اقامت در این شهر نقش بسیار مهمی در رهبری شیعیان ایفا کردند؛ به طوری که حکومت عباسی از موقعیت ممتاز امام احساس خطر کرده. 

انسان احتیاج به الگوی رفتار و نمونه عمل دارد و این مطلب به تجربه نیز ثابت شده است و می بینیم كه در كارها هر انسانی به دنبال الگو می گردد و در پی شخصیت برجسته‌ای است كه به او دل ببندد و ارادت بورزد. در بین بچه ها و جوانان معمول است كه اگر امتیازاتی در فردی ببینند و به او علاقمند شوند در همه كارها و حتی نوع و شكل لباس و آرایش از او تقلید می كنند. وجود الگوهای رفتار و شخصیت های نمونه و مربی نقش بسیار مهمی در سازندگی انسان ها دارد.

بنابراین‌، هر كس بتواند از امامان و پیامبران در امور مختلف و متعدد زندگی فردی و اجتماعی خود پیروی و الگو برداری كند، می‌تواند با توكل به خدا و استعانت از او در مراحل زندگی در دنیا و آخرت سرافراز باشد. در این مجموعه سعی شده گوشه‌هایی از زندگی امام هادی برای کودکان بیان شود و قابل ذکر است که این مجموعه قبلاً در ده جلد جداگانه نیز منتشر شده است.

کتاب‌های بنفشه، واحد کودک و خردسال انتشارات قدیانی، کتاب «ده قصه از امام هادی» را در نوبت چاپ اول،۱۲۷ صفحه مصور و رنگی، قطع رحلی و قیمت۳۰۰۰۰تومان در اختیار علاقه‌مندان قرار داد.

برای تهيه اين كتاب‌ها علاوه بر مراجعه به كتاب فروشي‌های معتبر سراسر كشور، می‌توانيد براي خريد اينترنتی آن به نشانی الكترونيكی  نشر قديانی نيز مراجعه كنيد. 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: