کد خبر: 28424
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 13 ارديبهشت 1396 - 15:17

داخلی

»

اخبار کتاب

دعوت جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) از علا‌قمندان به کتاب‌سازی

منبع : لیزنا
فراخوان مسابقه کتاب‌سازی رضوی، از مجموعه برنامه‌های کارگروه کودک و نوجوان پانزدهمین جشنواره‌ بین‌المللی امام رضاعلیه‌السلام منتشر شد.
دعوت جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) از علا‌قمندان به کتاب‌سازی

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام اداره‌ کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، در مسابقه کتاب‌سازی رضوی، مخاطبان در سه گروه سنی 8 تا 11 سال، 12 تا 14 سال و 15 تا 17 سال می‌توانند شرکت کنند.

از محورهای موضوعی این جشنواره می‌توان به «امام رضاعلیه‌السلام»، «حکمت»، «متانت»، «سخاوت» (از سیره اخلاقی امام رضا علیه‌السلام و معارف رضوی) در این فراخوان اشاره کرد.

در این فراخوان آمده است: در خلق اثر باید ارزش‌ها و اهداف جشنواره (کمی و کیفی) مد نظر باشد وآثار ارایه شده باید تمام مشخصات (محتوایی و فنی) یک کتاب را داشته و منابع و ماخذ استفاده شده نیز در آن مشخص باشد.

استفاده از همه تکنیک‌ها در تهیه‌ اثر آزاد بوده و می‌بایست متناسب با موضوع و گروه سنی مخاطب باشد. افراد علاقمند می‌توانند آثار خود را به صورت فردی یا گروهی تهیه و ارایه کنند. لازم به توضیح است که به دلیل برگزاری نمایشگاه و مستندسازی، آثار برگردانده نمی‌شود.

علا‌قمندان برای شرکت در این مسابقه تا یکم خرداد 1396 مهلت دارند تا آثار خود را به دبیرخانه جشنواره بفرستند.

بخش‌های مسابقه‌ای کارگروه کودک و نوجوان جشنواره رضوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، سال 1396 هم‌زمان با دهه کرامت برگزیدگان خود را معرفی خواهد کرد.

گفتنی است فراخوان کلی کارگروه کودک و نوجوان پانزدهمین جشنواره امام رضا(ع) شامل بخش‌های فرهنگی (نشریه‌نگاری، کتاب‌سازی، کاردستی) ویژه‌ی کودک و نوجوان، (قصه‌گویی) ویژه‌ی بزرگ‌‌سال، ادبی (شعرسرایی) ویژه کودک و نوجوان (داستان‌نویسی) ویژه کودک و نوجوان و بزرگ‌سال و هنری (سرود، پویانمایی) ویژه کودک و نوجوان در پایگاه اطلاع رسانی کانون منتشر شده است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: