کد خبر: 29200
تاریخ انتشار: سه شنبه, 20 تیر 1396 - 10:14

داخلی

»

اخبار کتاب

رونمایی از سومین کتاب صوتی زنده‌یاد نادر ابراهیمی به مناسبت سالروز ۸۰ سالگی

منبع : لیزنا
کتاب صوتی «بار دیگر شهری که دوستش می‌داشتم»، پرمخاطب‌ترین اثر زنده‌یاد نادر ابراهیمی به مناسبت هشتادمین سال‌روز تولد او در مراسمی رونمایی می‌شود.
رونمایی از سومین کتاب صوتی زنده‌یاد نادر ابراهیمی به مناسبت سالروز ۸۰ سالگی

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی موسسه پژوهشی تاریخ ادبیات کودکان، موسسه نوین کتاب گویا با همکاری خانه هنرمندان ایران، به مناسبت سال‌روز تولد ۸۰ سالگی نادر ابراهیمی، نویسنده کودک، نوجوان و بزرگسال، کتاب صوتی «بار دیگر، شهری که دوست می داشتم» را در مراسمی در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌کند. 

این کتاب، سومین اثر از نادر ابراهیمی است که در قالب کتاب صوتی منتشر می‌شود. پیش از این دو کتاب «یک عاشقانه‌ آرام» و «چهل نامه‌ کوتاه به همسرم» نیز در قالب کتاب گویا از سوی موسسه نوین کتاب گویا منتشر شده است.

پیام دهکردی، گویندگی و خوانش این کتاب را همانند دو کتاب گویای پیشین نادر ابراهیمی انجام داده است و کارن همایون‌فر تولید موسیقی این اثر را برعهده داشته است.

مراسم بزرگداشت نادر ابراهیمی و رونمایی از کتاب صوتی «بار دیگر، شهری که دوست می داشتم» به مناسبت هشتادمین سالروز تولد این نویسنده، چهارشنبه ۲۱ تیرماه ۱۳۹۶ از ساعت ۱۷ با حضور داریوش ارجمند، محمد صالح اعلا، پیام دهکردی و دیگر عوامل تولید آن در سالن استاد شهناز خانه هنرمندان ایران، واقع در خیابان طالقانی، خیابان موسوی شمالی (فرصت)، ضلع جنوبی باغ هنر برگزار می‌شود.

نادر ابراهیمی، نویسنده، مترجم،‌ ویراستار، و كارشناس ادبیات كودكان در ۱۴ فروردین‌ماه سال ۱۳۱۵ در تهران چشم به جهان گشود و خردادماه ۱۳۸۷ در تهران درگذشت. نخستین اثری که او برای کودکان خلق کرد با نام «دور از خانه» در سال ۱۳۴۷ به چاپ رسید. نادر ابراهیمی در مدت‌زمان حیات خود، نزدیک به ۵۰ اثر برای کودکان و نوجوانان نوشت که از جمله آن‌ها می‌توان به کتاب‌های زیر اشاره کرد:

قصه گل‌های قالی در سال ۱۳۵۲

پهلوان پهلوانان پوریای ولی در سال ۱۳۵۲

بزی که گم شد در سال ۱۳۵۳

باران، آفتاب و قصه کاشی در سال ۱۳۵۳

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: