کد خبر: 29467
تاریخ انتشار: سه شنبه, 03 مرداد 1396 - 14:14

داخلی

»

اخبار کتاب

شركت ایران در بیست‌ و نهمین نمایشگاه کتاب دمشق

منبع : لیزنا
بیست‌ و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب دمشق، 11 مردادماه با شركت جمهوری اسلامی ایران، برپا می‌شود.
شركت ایران در بیست‌ و نهمین نمایشگاه کتاب دمشق

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی  اداره‌كل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، بیست‌ونهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب دمشق، روز چهارشنبه (11 مردادماه) با شركت بیش از 100 دارالنشر سوریه، جمهوری اسلامی ایران و کشورهای عربی به ویژه مصر در کتابخانه ملی «اسد» این شهر، برپا می‌شود.

وزارت فرهنگ سوریه با حدود یک هزار عنوان کتاب از جمله عناوین جدید منتشره در سال 2017 میلادی و به ویژه کتاب‌های ترجمه شده از زبان‌های دیگر در نمایشگاه امسال حضوری فعال دارد. عرضه كتاب‌های الکترونیکی و کتاب‌های ناطق از دیگر ویژگی‌های این نمایشگاه است.

رایزنی فرهنگی كشورمان با در اختیار داشتن غرفه‌ای مجزا به معرفی آثار مكتوب و دستاوردهای فرهنگی جمهوری اسلامی ایران می‌پردازد.

 

بنابر اعلام این خبر، با برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب دمشق فرصتی فراهم می‌‌‌شود تا به منظور تشویق و ترغیب ناشران تأثیرگذار در ارتقا کیفی، کمی و توسعه نشر حرفه‌ای، ایجاد خلاقیت، الگوسازی برای انتشار آثار ارزشمند، همچنین مشارکت در اعتلای سطح فرهنگ عمومی جامعه، از خدمات ناشران نمونه قدردانی شود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: