کد خبر: 29842
تاریخ انتشار: دوشنبه, 23 مرداد 1396 - 08:55

داخلی

»

اخبار کتاب

قصه‌های سرزمین اشباح باز هم در بازار کتاب

منبع : لیزنا
جلد دو و سه «قصه‌های سرزمین اشباح» با عناوین «دستیار یک شبح» و «دخمه خونین» اثر دارن شان و ترجمه فرزانه کریمی تجدید چاپ شد و در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفت.
قصه‌های سرزمین اشباح باز هم در بازار کتاب

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی انتشارات قدیانی، رمان دوازده جلدی قصه‌های سرزمین اشباح، ماجرای پسرک معمولی است که در شرایطی بسیار بحرانی مجبور می‌شود زندگی خود را به دست شبحی خون آشام بسپارد. او ماجراهای باورنکردنی و وحشتناکی را از سر می‌گذراند..........

 اما بعد از همه‌ی این ماجراها در‌می‌باید که تنها دو راه پیش رو دارد : بمیرد و اجازه بدهد که ارباب شبح‌واره‌ها همه جهان را نابود کند یا اینکه زنده بماند و خود به ارباب سایه‌ها، ویران کننده‌ی جهان تبدیل شود او می‌خواهد خود را نجات دهد و از دنیای پر از سیاهی و خون بیرون بیاید آیا می‌تواند؟ .....

 انتشارات قدیانی،رمان «دستیار یک شبح» را در نوبت چاپ سیزدهم و «دخمه  خونین»  را در نوبت چاپ یازدهم  با  تیراژ هزار و 100 نسخه و قیمت 17هزار و500 تومان تجدید چاپ نمود و روانه‌ی بازار کتاب کرد.

 برای تهیه این كتاب‌ها علاوه بر مراجعه به كتاب فروشی‌ها معتبر سراسر كشور، می‌توانید برای خرید اینترنتی آن به نشانی الكترونیكی نشر قدیانی نیز مراجعه كنید. علاوه بر این با مطالعه اخبار درج شده در سایت این مؤسسه فرهنگی از تازه‌های نشر آن نیز با خبر خواهید شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: