کد خبر: 29964
تاریخ انتشار: یکشنبه, 29 مرداد 1396 - 10:40

داخلی

»

اخبار کتاب

قدیانی قصه‌های کوچک را برای بچه‌های کوچک منتشر کرد

منبع : لیزنا
 مجموعه اول «قصه‌های کوچک برای بچه های‌کوچک» شامل جلدهای 1تا 3  نوشته شکوه قاسم‌نیا و  جعفر ابراهیمی (شاهد) با تصویرگری مهرنوش معصومیان و غلامعلی مکتبی در نوبت چهاردهم چاپ، منتشر شد.
قدیانی قصه‌های کوچک را برای بچه‌های کوچک منتشر کرد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی مؤسسه انتشارات قدیانی، کتاب «قصه‌های کوچک برای بچه‌های کوچک»، در کتاب فارسی اول و دوم دبستان به عنوان کتابی مناسب برای کودکان این گروه سنی معرفی شده است. این کتاب را می‌توان برای کودکان ۵ تا ۷ سال با صدای بلند خواند.

آقا کمده، زنبورک وزوزی، پسته دهان بسته، نام برخی از قصه‌هایی است که در این مجموعه آمده است.

 مجموعه اول «قصه‌های کوچک برای بچه‌های کوچک» در نوبت چاپ چهاردهم، تیراژ 1هزار و 650 نسخه و ۳۲ صفحه مصور رنگی به قیمت 20 هزار تومان از سوی کتاب‌های بنفشه (واحد کودک و خردسال مؤسسه انتشارات قدیانی) روانه بازار کتاب شد.

 

علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه‌ی این کتاب به فروشگاه‌های معتبر سراسر کشور رفته و یا با مراجعه به سایت رسمی این مؤسسه علاوه ‌بر خریداری کتاب مورد‌نظر خود، از تازه‌های نشر این مؤسسه‌ی فرهنگی‌ ـ هنری در حوزه‌های كودك، نوجوان و بزرگ‌سال نیز باخبر شوند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: