کد خبر: 30244
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 08 شهریور 1396 - 11:24

داخلی

»

اخبار کتاب

تاریخ درفش‌ها و پرچم‌ها به چاپ نهم رسید

منبع : لیزنا
 تاریخ درفش‌ها و پرچم‌ها اثر هانس رایشهارت و هاری د. شوردل با ترجمه‌ بهروز بیضایی در نوبت چاپ نهم وارد بازار کتاب شد.
تاریخ درفش‌ها و پرچم‌ها به چاپ نهم رسید

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی انتشارات قدیانی، این كتاب مصور و رنگی از مجموعه «چرا و چگونه» تاریخ درفش‌ها و پرچم‌ها بررسی شده است.

مخاطبان نوجوانان با مطالعه كتاب درمی‌یابند كه پرچم‌های ملی، از لحاظ شكل و رنگ، چگونه از تاریخ سرزمینشان تاثیر گرفته‌اند و چگونه بر سیر حوادث اثر گذاشته‌اند. مطالب كتاب با این عناوین به طبع رسیده است: «درفش‌ها و پرچم‌ها چگونه پدید آمدند؟»، «آلمان، پنج پرچم در یكصد سال»، «بریتانیای كبیر: از سه تا یكی بساز»، «دانمارك: صلیبی از آسمان به زیر افتاد»، «فرانسه: راهی طولانی تا تریكو لوره»، «سوییس: كشاورزان در برابر جنگجویان»، «ایالات متحده آمریكا: برای هر ایالت، یك ستاره»، «كانادا: صد سال جدال بر سر پرچم»، «مكزیك: خداوندی راه را نشان داد»، «تركیه: رویایی اروپا را تهدید كرد»، «پرچم ایران: مظهر استقلال» و «كشورهای مستقل جهان».

در این کتاب پرچم ملی 192 کشور مستقل جهان معرفی شده است.

تاریخ درفش‌ها و پرچم‌ها از سوی انتشارات قدیانی، در نوبت چاپ نهم، تیراژ 1هزار و 100 نسخه و قیمت 10 هزار تومان در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفت.

همچنین برای تهیه این کتاب علاوه بر مراجعه به کتاب‌فروشی‌های معتبر سراسر کشور، می‌توانید برای خرید اینترنتی آن به نشانی الکترونیکی  نشر قدیانی نیز مراجعه کنید. علاوه بر این با مطالعه اخبار درج شده در سایت این مؤسسه فرهنگی، از تازه‌های نشر آن نیز باخبر خواهید ‌شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: