کد خبر: 32503
تاریخ انتشار: شنبه, 16 دی 1396 - 09:06

داخلی

»

اخبار کتاب

قدیانی فِرِدی فرفره و 10قصه از امام باقر را منتشر کرد

منبع : لیزنا
 قصه‌هایی از امام باقر به روایت حسین فتاحی و تصویرگری حسن عامه کن و جلدهای 13 تا 22 کتاب‌هایفِرِدی فرفره  اثر  اَبی کلاین با ترجمه مازیار موسوی وارد بازار کتاب شد.
قدیانی فِرِدی فرفره و 10قصه از امام باقر را منتشر کرد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی انتشارات قدیانی، قصههایی از امام باقر در ده جلد به روایت حسین فتاحی و تصویرگری حسن عامه کن در نوبت اول چاپ روانهی بازار کتاب شد.

محمد بن علی بن حسین بن علی بن ابی‌طالب مشهور به امام باقر(ع) و ملقب به باقرالعلوم، امام پنجم شیعیان است. او حدود ۱۹ سال امامت شیعیان را بر عهده داشت. دوره امامت امام باقر(ع) با ضعف دولت بنی‌امیه و درگیری آنان با عباسیان بر سر قدرت همزمان بود. امام باقر(ع) در این دوره، جنبشی علمی پدید آورد که در دوره امامت فرزندش امام صادق(ع) به اوج خود رسید. گفته‌اند که امام باقر(ع) در علم، زهد، عظمت و فضیلت، سرآمد بود. از آن حضرت روایات بسیاری در زمینه‌های فقه، توحید، سنت نبوی، قرآن، اخلاق و آداب نقل کرده‌اند. در دوره امامت او، گامهای بزرگی در تدوین دیدگاههای شیعه در رشته‌های گوناگون اخلاق، فقه، کلام، تفسیر و... برداشته شد.

عناوین این ده جلد عبارتاند از:

تا آن روز زنده میمانی،نوجوان دانا، مرد روزهای کار، بهترین تیرانداز، کبوتر بال شکسته، مردهای که برگشت، حق با او بود، رفیق مردم، اسب چوبی و مسافر خوشبخت.

کتابهای بنفشه واحد کودک و خردسال انتشارات قدیانی، قصههایی از امام باقر(ع) را در ده جلد، تیراژ 2200 نسخه و قیمت هر جلد 4000 تومان در اختیار علاقهمندان قرار داد.

جلدهای 13 تا 22 کتاب‌هایفِرِدی فرفره  اثر  اَبی کلاین با ترجمه مازیار موسوی روانه‌ی بازار کتاب شد.

فِرِدی نام پسر بچه‌ای است که در کلاس اول درس می‌خواند. او پسرکی بازیگوش و دوست‌داشتنی است که ماجراهای بامزه‌ای در محیط خانه و مدرسه‌ برای او اتفاق می‌افتد. این کتاب شامل 22 جلد می‌باشد.

            در بخشی از این کتاب‌ها آمده است:

یک موجود کوچک و پشمالو به سرعت از بین پاهای سوزی عبور کرد. سوزی شروع به جیغ کشیدن کرد، اما من به سرعت پریدم و جلوی دهانش را گرفتم.

انگشتم را روی لب‌هایم گذاشتم و به سوزی گفتن:  هیس! ساکت شو!......

صدمین روز مدرسه، وحشت در اردو، پسری در نقش بوقلمون، مسابقه روی برف، آتش نشان ترسو، هدیه‌ی آدم کوتوله‌ها، ماجراهای پنگوئن‌ها، باغ سیب مصنوعی، همسایه‌ی هیولاها، آزمایش علمی عجیب عناوین جلدهای 13تا 22 می‌باشند.

کتاب‌های بنفشه واحد کودک و خردسال انتشارات قدیانی، جلدهای 13 تا 22  فِرِدی فرفره اثر ابی کلاین و ترجمه مازیار موسوی را در تیراژ 1650 نسخه و قیمت هر جلد 6000 تومان در اختیار علاقه مندان قرار داد.

برای تهیه این كتاب علاوه بر مراجعه به كتاب فروشی‌های معتبر سراسر كشور، می‌توانید برای خرید اینترنتی آن به نشانی الكترونیكی نشر قدیانی نیز مراجعه كنید. علاوه بر این با مطالعه اخبار درج شده در سایت این مؤسسه فرهنگی از تازه‌های نشر آن نیز با خبر خواهید شد.

 

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: