کد خبر: 32519
تاریخ انتشار: یکشنبه, 17 دی 1396 - 11:37

داخلی

»

اخبار کتاب

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از سومین نمایشگاه کالاهای فرهنگی بازدید کرد

منبع : لیزنا
  سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی و نیره پیروزبخت معاون رئیس جمهورو رئیس سازمان ملی استاندارد از سومین نمایشگاه کالاهای فرهنگی با الگوی ایرانی اسلامی(جایزه فیروزه) صبح امروز یکشنبه 17 دی ماه بازدید کرد.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از سومین نمایشگاه کالاهای فرهنگی بازدید کرد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام ستاد خبری سومین نمایشگاه و جشنواره کالاهای فرهنگی با الگوی ایرانی اسلامی «جایزه فیروزه»، صبح امروز یکشنبه 17دی ماه وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی از قسمت های مختلف نمایشگاه بازدید و درجریان تهیه و تولید قسمت های مختلف قرار گرفت.

بر اساس این گزارش وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از بخش‌های هدایای فرهنگی، پژوهش و مقالات، کالاهای نامتجانس، نوشت افزار و اسباب بازی و سرگرمی و سایر بخش ها بازدید کرد.

همچنین در این بازدید نیره پیروزبخت معاون رئیس جمهورو رئیس سازمان ملی استاندارد، امیر مسعود شهرام نیا مدیر عامل موسسه نمایشگاه های فرهنگی  و علی فریدونی مدیر کل مجمع تشکل ها و فعالیت های فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مسولین حضور داشتند.

سومین نمایشگاه و جشنواره کالاهای فرهنگی با الگوی ایرانی اسلامی(جایزه فیروزه ) از 13 تا 17 دی ماه در مجموعه نمایشگاهی بوستان گفتگو برگزارشد که 17 دی ماه با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان می دهد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: