کد خبر: 33879
تاریخ انتشار: دوشنبه, 20 فروردين 1397 - 10:49

داخلی

»

اخبار کتاب

خدا را بهتر به کودکان بشناسیم

منبع : لیزنا
مجموعه دوم «خدای ما چه جوریه؟» نوشته سیدمحمد مهاجرانی با تصویرگری جمعی از تصویرگران برای کودکان منتشر شد.
خدا را بهتر به کودکان بشناسیم

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی انتشارات قدیانی، دغدغه بسیاری از والدین این است که آیا می‌توانند با فرزندانشان درباره موضوع پیچیده‌ای چون خدا صحبت کنند؟ آیا بچه ها را می‌توان با مفاهیمی چون خدا، پیامبر، جهان آخرت و......آشنا کرد و درباره آنها بحث کرد؟

حرف زدن درباره خدا از این جهت حائز اهمیت است که می‌تواند بهترین راه برآوردن مهم‌ترین نیازهای کودکان باشد، زیرا کودکان بیش از بزرگسالان، خود و اطرافیانشان را نیازمند به تکیه‌گاه قوی و مهربانی می‌بینند که قادر است همه آرزوهای آنها را برآورده سازد.

«زیبایی را دوست دارد»، «کوچولوها را بزرگ می‌کند»، «دنیای جورواجوری آفریده»، «هر چه داریم از اوست»، «راهنمای همه است»، «کارهایش دقیق است»، «ما را تنها نمی‌گذارد»، «همه جا خانه‌ای دارد»، «حرف همه را می‌شنود» و «چه سفره بزرگی دارد» عنوان داستان‌های این مجموعه 10 جلدی هستند.

کتاب های بنفشه (واحد کودک و خردسال انتشارات قدیانی) مجموعه دوم «خدای ما چه جوریه؟» که شامل ده جلد (جلدهای 11 تا 20) می‌باشد را با شمارگان 1650 نسخه و به بهای  هر جلد 4000 تومان منتشر کرد.

براي تهيه اين كتاب‌ علاوه بر مراجعه به كتاب فروشي‌هاي معتبر سراسر كشور، مي‌توانيد براي خريد اينترنتي آن به نشاني الكترونيكي نشر قدياني نيز مراجعه كنيد. علاوه بر اين با مطالعه اخبار درج شده در سايت اين مؤسسه فرهنگي از تازه هاي نشر آن نيز با خبر خواهيد شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: