کد خبر: 36718
تاریخ انتشار: شنبه, 10 شهریور 1397 - 09:17

داخلی

»

اخبار کتاب

چاپ هجدهم قصه‌های حسنی روانه بازار شد

منبع : روابط عمومی انتشارات قدیانی
قصه‌های حسنی دوره 6 جلدی اثر محمدرضا یوسفی، مژگان شیخی و محمدرضا شمس در نوبت چاپ هجدهم روانه بازار کتاب شد.
چاپ هجدهم قصه‌های حسنی روانه بازار شد

 به گزارش لیزنا، قصه‌های حسنی مجموعه 6 کتاب با نام‌های حسنی به مکتب نمی‌رفت، حسنی را خواب برده، حسنی و گل خندان، حسنی به خانه ‌اش نرسید، حسنی و دیو و حسنی و کلاغ است که شامل 72 قصه ، مثل و متل با موضوع‌ها و شخصیت‌های مختلف است. در این مجموعه قصه‌های زیبایی گرد آمده است که بسیاری از آنها بر اساس ضرب المثل‌ها و متل‌های قدیمی پدید آمده است. شیوه نگارش این داستان‌ها نیز مانند افسانه‌ها و حکایت‌های عامیانه است

این اثر در پایان کتاب فارسی دوم دبستان به عنوان کتاب مناسب معرفی شده است و به عنوان بهترین تصویرگری متن و طرح جلد خردسالان و کودکان در ششمین جشنواره کانون در سال 76 معرفی شده است.

کتاب‌های بنفشه واحد کودک و خردسال انتشارات قدیانی این کتاب را در وزیری کوتاه، نوبت چاپ هجدهم، تیراژ 1650 نسخه و قیمت22000 تومان در اختیار علاقه‌مندان قرار داد.

براي تهيه‌ی اين كتاب‌ علاوه بر مراجعه به كتاب فروشي‌هاي معتبر سراسر كشور، مي‌توانيد براي خريد اينترنتي آن به نشاني الكترونيكي www.ghadyani.org  نشر قدياني نيز مراجعه كنيد. علاوه بر اين با مطالعه اخبار درج شده در سايت اين مؤسسه فرهنگي از تازه‌هاي نشر آن نيز با خبر خواهيد شد.

 

 

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: