کد خبر: 39410
تاریخ انتشار: سه شنبه, 03 ارديبهشت 1398 - 10:21

داخلی

»

اخبار کتاب

قدیانی با فکر برتر در خیابان آمریکا

منبع : روابط عمومی انتشارات قدیانی
  کتاب «خیابان آمریکا» اثر ایبی زبویی  با ترجمه ‌مریم حاجی علیرضا از سوی نشر فکر برتر و با همکاری انتشارات قدیانی روانه‌ بازار کتاب شد.
قدیانی با فکر برتر در خیابان آمریکا

به گزارش لیزنا، تقاطع خیابان‌های آمریکا و شادی، همان‌جایی است که فابیولا توسن می‌پندارد بالاخره به زندگی‌ای بهتر خواهد رسید. امام پس از ترک هائیتی، مادرش بازداشت می‌شود و فابیولا می‌ماند و خانواده‌ای غریب، خشونت دیترویت، مدرسه‌ای جدید و عشقی غافل‌گیرکننده. درست زمانی که سعی می کند خود را در این دنیای نوی عجیب بیاید، راه‌حلی خطرناک جلوی پایش قرار می‌گیرد و خیلی زود درمی‌یابد که آزادی بهایی دارد. حالا که بر سر دوراهی انتخابی غیر ممکن گیر افتاده، آیا بهای رؤیای آمریکایی را خواهد پرداخت؟

ایبی زبویی فارغ‌التحصیل نویسندگی برای کودکان و نوجوانان از کالج هنرهای زیبای ورمانت است. نوشته‌های تحسین‌شده‌‌‌‌‌‌ وی در مجله‌هایی مانند کریبین رایتر و نیویورک تایمز بوک ریویو به چاپ رسیده‌اند و برنده‌ی جوایز متعددی همچون جایزی زنان نویسنده هائیتی تبار شده است.

خیابان آمریکا مفتخر است به دریافت جوایزی چون فینالیست نشنال بوک، نامزد جایزه لین کولین و جایزه ادبیات آمریکای لاتین

نشر فکر برتر این کتاب را در 336 صفحه، نوبت چاپ اول، تیراژ 1هزار و 100 نسخه و قیمت 38هزار تومان در اختیار علاقه‌مندان قرار داد.

براي تهيه‌ی اين كتاب‌ها علاوه بر مراجعه به كتاب فروشي‌هاي معتبر سراسر كشور، مي‌توانيد براي خريد اينترنتي آن اینجا مراجعه كنيد.

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: