کد خبر: 39579
تاریخ انتشار: شنبه, 14 ارديبهشت 1398 - 15:13

داخلی

»

اخبار کتاب

برگزاری برنامه «بعد از ظهر کودکان» در نمایشگاه کتاب تهران

منبع : ستاد خبری سی‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
برنامه‌ی «بعدازظهر کودکان» با همکاری رایزنی فرهنگی اتریش در ایران در نمایشگاه کتاب تهران برگزار شد.
برگزاری برنامه «بعد از ظهر کودکان» در نمایشگاه کتاب تهران

به گزارش لیزنا، بیرگیت گشیر، رایزن فرهنگی سفارت اتریش در ایران، جمعه (13 اردیبهشت) در سالن دهخدای سرای اهل قلم به معرفی کتاب “Kleine Ich Bin Ich” با نام فارسی «من خودم هستم» پرداخت و اظهار کرد: این کتاب 70 سال پیش در اتریش به چاپ رسیده و هم اکنون با همکاری مریم حجازی‌فر، مدیر انتشارات راز بارش و ترجمه‌ی نیلوفر بهین در ایران به چاپ رسیده است و امروز با این کتاب بعدازظهر کودکان را در نمایشگاه کتاب تهران رقم خواهیم زد.

بیرگیت گشیر ادامه داد: در این کتاب کودکان می‌توانند تمام شخصیت‌های موجود در کتاب را رنگ‌آمیزی کرده و با کاردستی‌های داخل آن شخصیت‌های کتاب را بسازند. این کتاب در زمینه‌ی خودشناسی، هم برای کودکان و هم بزرگسالان از کتاب‌های مهم به شمار می‌رود و سوال اصلی کتاب این است که ما چه کسی هستیم.

مریم حجازی‌فر، مدیر انتشارات راز بارش نیز درباره‌ی این انتشارات گفت: انتشارات «راز بارش» در تولید و انتشار آثار کودک و نوجوان فعال است و یکی از اهداف مهم ما در چاپ کتاب، ایجاد جذابیت و لذت برای کودک است طوریکه بعد از مطالعه نیز کتاب‌ها در ذهن کودکان تاثیر بگذارند.

وی تاکید کرد: با توجه به هدف انتشارات راز بارش، اغلب کتاب‌های ما به صورت کتاب_هدیه طراحی می‌شود و در کنار کتاب کاردستی، رنگ‌آمیزی، نقاشی و طراحی‌هایی را برای کودکان در نظر می‌گیریم تا مشارکت آنها را با کتاب افزایش دهیم.

در این نشست که به صورت کارگاهی برگزار شد، رایزن فرهنگی اتریش کتاب را به زبان اصلی و نیلوفر بهین کتاب را به زبان فارسی خواندند. در ادامه‌ی برنامه، کودکان و والدین آنها به ساخت شخصیت‌های کتاب پرداختند.

سی‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «خواندن توانستن است» از 4 تا 14 اردیبهشت ماه در مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: