کد خبر: 26449
تاریخ انتشار: جمعه, 03 دی 1395 - 18:42

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

اخبار کتابخانه ملی

اختتامیه هفتمین جشنواره هفته پژوهش کتابخانه ملی

منبع : لیزنا
به همت اداره كل آموزش و پژوهش سازمان اسناد و كتابخانه ملي ایران، به منظور تقدير از پژوهشگران و محققان، اختتامیه هفتمین جشنواره هفته پژوهش برگزار مي‌شود.
اختتامیه هفتمین جشنواره هفته پژوهش کتابخانه ملی

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومی اداره كل آموزش و پژوهش سازمان اسناد و كتابخانه ملي ایران، این مراسم روز چهارشنبه، 8 دی ماه، ساعت 10 صبح در محل سالن همایش 200 نفری کتابخانه ملی واقع در بزرگراه حقانی، بلوار کتابخانه ملی برگزار خواهد شد.

در این جلسه نفرات و آثار برتر پژوهشی معرفی و از آنان تقدیر می‌شود.

جشنواره هفته پژوهش در بخش‌های 1.حوزه‌هاي موضوعي شامل علم اطلاعات و دانش شناسی، علوم آرشيوي، اسلام‌شناسي،ايران‌شناسي و انقلاب اسلامي  (آثار مرجع، بنیادی و کاربردی)،2. آثار علمی شامل پایان‌نامه، کتاب(تألیفی، تدوين، ترجمه، مقابله، تصحيح و تقرير)، و طرح (خاتمه یافته) و 3. تقدير از پژوهشگران برگزيده سازمان اسناد و کتابخانه ملی شامل اعضاي هيات علمي و كارشناسان برگزار می‌شود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: