کد خبر: 28137
تاریخ انتشار: شنبه, 26 فروردين 1396 - 15:41

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

اخبار کتابخانه ملی

انتصابات جدید سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران

منبع : لیزنا
طی احکامی جداگانه، سرپرست اداره کل حوزه ریاست و روابط عمومی و مشاور در امور بین الملل سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران منصوب شدند.
انتصابات جدید سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران

 به گزارش لیزنا، براساس اعلام روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران،  طی حکمی از سوی اشرف بروجردی، رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، مظفر پاسدار شيرازی به‌عنوان سرپرست اداره كل حوزه رياست و روابط عمومي منصوب شد.

متن حکم انتصاب وی بدین شرح است:

نظر به تعهد، شایستگی و تجارب جناب عالی، به موجب این ابلاغ به عنوان «سرپرست اداره کل حوزه ریاست و روابط عمومی» منصوب می شويد .

انتظار دارد با هماهنگی اينجانب و بهره گیری از ظرفیت‌های موجود و با همکاری و همراهی معاونین ،مدیران، مشاوران و کارکنان محترم سازمان، در انجام وظایف محوله مؤید باشید .

از درگاه خداوند متعال توفیقات روز افزون جناب عالی را آرزومندم.

همچنین در حکم دیگری از سوی رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، صالح زمانی به عنوان مشاور در امور بین الملل منصوب شد.

متن حکم انتصاب وی بدین شرح است:

نظر به تعهد، شایستگی و تجارب جناب عالی، به موجب این ابلاغ به عنوان «مشاور در امور بین الملل» منصوب می شويد.

انتظار دارد با هماهنگی اينجانب و بهره گیری از ظرفیت‌های موجود و با همکاری و همراهی معاونین،مدیران، مشاوران و کارکنان محترم سازمان، در انجام وظایف محوله مؤید باشید.

از درگاه خداوند متعال توفیقات روز افزون جناب عالی را آرزومندم.

سمیه کشاورز شاهباز
|
Iran
|
1396/01/27 - 07:55
1
1
بهار کتابخانه ی ملی هم بالاخره فرا رسید.امیدوارم سال جدید سرشار از خبرهای خوب و چنین انتصاباتی در سایر بخش های سازمان اسناد و کتابخانه ی ملی ایران باشد. تبریک بابت انتصاب این عزیزان و تشکر از سرکار خانم دکتر بروجردی به خاطر چنین انتخاب شایسته ای.
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: