کد خبر: 34988
تاریخ انتشار: سه شنبه, 22 خرداد 1397 - 11:14

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

اخبار کتابخانه ملی

انتصاب سرپرست جدید اداره «موزه و یادمان‌ها» در کتابخانه ملی

منبع : لیزنا
مظفر پاسدار شیرازی طی حکمی بهروز خرم را به عنوان سرپرست جدید اداره «موزه و یادمان‌ها» در سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران منصوب کرد.
انتصاب سرپرست جدید اداره «موزه و یادمان‌ها» در کتابخانه ملی

به گزارش لیزنا بر اساس روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، مظفر پاسدار شیرازی؛ مدیر کل حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران ضمن تشکر از اقدامات آفرین امامی، رئیس سابق اداره «موزه و یادمان‌ها»، روز دوشنبه، 21 خرداد ماه بهروز خرم را به عنوان سرپرست جدید این اداره منصوب کرد. او ابراز امیدواری کرد که در این دوره، به موزه کتاب و میراث مستند ایران، موضوع بازدیدها و همچنین آرشیو توجه ویژه‌ای شود.

در حکم مدیر کل حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران برای سرپرست جدید اداره «موزه و یادمان‌ها» آمده است:

«جناب آقای بهروز خرم، نظر به تجارب، تعهد و تخصص جنابعالی، مسئولیت سرپرستی «اداره موزه و یادمان‌ها» به شما واگذار می‌شود. مطمئنا با همت والای خویش که در راه اعتلای سازمان به کار خواهید گرفت شاهد پویایی و تحول در امور مربوط خواهیم بود. امید است با توکل به خداوند متعال و بهره‌گیری از همکاران متعهد و متخصص این حوزه در انجام امور محوله موفق و پیروز باشید».

همچنین در این مراسم احترام کیانمهر، معاون اداره کل حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران نیز با بیان اینکه موزه کتاب و میراث مستند ایران در اواخر سال 94 افتتاح شد، گفت: امیدوارم با همت آقای خرم این موزه به سطحی از پیشرفت برسد تا در میان موزه‌های کشور حرفی برای گفتن داشته باشیم.

در ادامه آفرین امامی از همکاران سابق خود تشکر کرد و بهروز خرم نیز ضمن قدردانی از اعتماد مدیر کل حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، به برنامه‌های آتی خود در این اداره اشاره کرد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: