کد خبر: 24501
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 20 خرداد 1395 - 12:45

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

نشست کتاب‌خوان درکتابخانه عمومی شیخ شهاب الدین اهری

منبع : لیزنا
 کتابخانه عمومی شیخ شهاب الدین اهری با برگزاری نشست کتاب‌خوان، پذیرای جمعی از اعضاء و علاقه‌مندان کتاب و کتابخوانی شد.
نشست کتاب‌خوان درکتابخانه عمومی شیخ شهاب الدین اهری

 

به گزارش لیزنا، نشست «کتاب‌خوان» کتابخانه شیخ شهاب الدین اهری از کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌شرقی روز پنج شنبه سیزده خردادماه با حضور جمعی از اعضای این کتابخانه برگزار شد.

در این نشست، کتاب‌های «یک عاشقاه آرام» نوشته نادر ابراهیمی، توسط نسرین مسیبی؛ «قورباغه ات را قورت بده» نوشته برایان تریسی، توسط سمیه ابراهیمی؛ «پایی که جا ماند» نوشته سید ناصر حسینی پور، توسط پریسا قربانی؛ «چه کسی پنیر مرا جابجا کرد» نوشته جانسون اسپنسر، توسط فاطمه محمدیان؛ «قیامت و قرآن» نوشته شهید دستغیب، توسط ریحانه پورمحمد و «شش ماه پایانی» نوشته مجتبی الساده، توسط حبیبه قربان موحد، معرفی و تجربه خواندن آنها با حاضرین به اشتراک گذاشته شد.

گفتنی است نشست‌های کتاب‌خوان کتابخانه‌ای با هدف افزایش ضریب نفود نشست‌های کتاب‌خوان و سهولت بهره‌مندی آحاد مردم؛ در کتابخانه‌ها برگزار می شود که در این جلسات کتابداران، نویسندگان، شخصیت‌های فرهنگی عضو کتابخانه، کلیه اعضاء کتابخانه‌های عمومی، سایر علاقمندان و افرادی که تمایل به ارائه معرفی کتاب دارند به معرفی کتاب‌های خوانده شده خود می‌پردازند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: